Gå til innhold

Har ikke blitt noe bedre de siste 4 årene

dagdrømmer

Anbefalte innlegg

Eva Sofie skrev (13 minutter siden):

Jeg støtter det @frosken nevner her. Det å gjøre aktiviteter som får en til å tenke på ikke-psykisk sykdomrelaterte emner,er minst like mye virksomt som å gå i terapi i seg selv. Det å kombinere de to, gir maksimal uttelling. Vi bør leve mest mulig normale hverdager og fylle livet med friskt innhold selv om man er psykisk syk. Det å være mye inne og for seg selv i dag, er over hodet ingen unnskyldning til å ikke få det til. Nettet svømmer over av videoer, dokumentarer, podcaster, bøker, artikler, nettsamfunn osv. som en kan engasjere seg i. Det er ens eget valg hvilket tema man dukker ned i. Der gjelder det å ikke velge noe som gjør deg selv mer engsterlig og sårbar.

For tiden driver jeg selv å fordype meg i historien til Norge under ulike kriger fra 1. verdenskrig og fremover. Og en del annet...

Ja, det er jo viktig. Merker at man føler seg bedre når man får fokus vekk fra det psyke. Skal tenke over hva jeg kunne ha engasjert meg mer i 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...