Gå til innhold

Hva slags fylker har brukerstyrt innleggelser mulighet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Her i fylket varierer det fra DPS til DPS. Faktisk på mitt DPS er det forskjellig mellom avdelingene.

Ok, men er det alle fylker som har det? Er det Oslo du er? Du kunne svart anonymt da

Anonymkode: c26dd...d89

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, men er det alle fylker som har det? Er det Oslo du er? Du kunne svart anonymt da

Anonymkode: c26dd...d89

Jeg bor ikke i Oslo.

Det er vel ikke en lovpålagt oppgave med brukerstyrte senger så da blir det litt opp til den enkelte DPS. Hvis du lurer på om noen DPS rundt deg har det og du ønsker å flytte behandling dit får du ringe og spør.

Annonse

Fru2020 skrev (21 timer siden):

Her i fylket varierer det fra DPS til DPS. Faktisk på mitt DPS er det forskjellig mellom avdelingene.

Hva mener du med forskjell mellom avdelingene? At bare en eller noen av døgnpostene på DPSet tilbyr brukerstyrte innleggelser?

Anonymkode: 7cbf5...15a

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du med forskjell mellom avdelingene? At bare en eller noen av døgnpostene på DPSet tilbyr brukerstyrte innleggelser?

Anonymkode: 7cbf5...15a

Ja. En avdeling har det og en vurderer det. Det er ikke forskjell på hvilke pasientgrupper de følger opp.

Endret av Fru2020

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...