Gå til innhold

Hva er dette forumet for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker forumet for å lære om mennesker, samspill, for å lære om meg selv, for å søke råd og støtte og jeg ønsker veldig gjerne å kunne gi det tilbake til andre også. Og et tidsfordriv ja.

Endret av Glitter
Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg liker forumet for å lære om mennesker, samspill, for å lære om meg selv, for å søke råd og støtte og jeg ønsker veldig gjerne å kunne gi det tilbake til andre også. Og et tidsfordriv ja.

Du har vært viktig for meg… på godt og vondt, før. 

Anonymkode: 14b1f...f3e

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har vært viktig for meg… på godt og vondt, før. 

Å? Jeg forstod ikke helt, men håper ikke jeg har gjort deg vondt. Det er i hvert fall aldri min intensjon.

Endret av Glitter

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De med nick er heller ikke alltid greie..

Det er helt sant at ikke alle bare er grei hele tiden, med eller uten nick. Men det speiler for så vidt den virkelige verden, så forventer ikke noe annet. 

Jeg synes AB-funksjonen er fin å bruke hvis man ikke ønsker å bli "oppdaget". Hvis jeg skulle ha skrevet alle innleggene mine under samme nick, ville kanskje noen ha skjønt hvem jeg var til slutt. Det ville vært veldig ubehagelig for meg. 
Men det virker som om noen bruker funksjonen for å spre kvalme og det synes jeg ingenting om. Heldigvis er de fleste AB også flotte folk :) 

Anonymkode: f7698...061

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ser jo at i veldig mange av trådene, så er det de samme brukernavnene som går igjen. Det er en del AB også, men jeg lurer på om også anonyme brukere her egentlig er en ganske liten gruppe. 

Det får meg til å lure på hva denne plassen betyr for dere og hvorfor dere bruker så mye tid her inne? 

Anonymkode: f7698...061

Tidssfordriv vel.

Anonymkode: 68a44...afa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...