Gå til innhold

Angst for Psykose eller forløper til psykose?

Anbefalte innlegg

Har den siste måneden(sluttet på cipralex for 2 måneder siden og har gått på 150mg wellbutrin like lenge) opplevd en sterkt økende angst for å miste kontakten med virkeligheten. 

På dagtid har jeg ikke noe annet en et generelt høyt angstnivå som igrunn ikke hemmer meg. På kveldstid sliter jeg imidlertid veldig.

Frykt for å se noe, kjenne noe, høre noe som ikke er der, er så sterk og reell at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. 

Jeg har aldri sett noe som ikke er der, men frykten for å gjøre det er så sterk at jeg lukker øynene i mørke og ikke tør å åpne dem ( må sove med lyset på). Jeg har også hørt uklar hvisking i øret og følt berøring på føttene når de er utenfor dynen.

Dette skjer selv om jeg også tar 100mg seroquel hver kveld for søvn. 

Har jeg angst eller er dette forløperen til psykose?

Anonymkode: 0165d...ddb

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...