Gå til innhold

Hvorfor fikk jeg aldri noen ordentlig utredning?

Anbefalte innlegg

aa-k-j skrev (4 minutter siden):

Gikk i flere samtaler på DPS uten å få rett behandling. Måtte til slutt til avtalespesialist for å få rett hjelp. Viste seg at DPS hadde satt feil diagnose som var basert mye på antagelser og ikke fakta om mine problemer. De bl.a anbefalte støttesamtaler istedenfor terapi og mente medisiner ikke kunne hjelpe meg, men jeg har forsøkt støttesamtaler 8 perioder uten at de hjalp og terapi hos avtalespesialist og medisiner er det som har hjulpet mest. Forstå det den som kan...

Psykiatri er så utrolig vanskelig. Hadde man hatt teknologi som kunne sett hva som foregår inne i hodet til hver enkelt og akkurat hvilke medisiner man skulle hatt hadde det vært mye enklere. Rart å tro at støttesamtaler hjelper mer enn medisiner, det viktigste er i hvert fall at en finner en medisin man fungerer bra på, uansett diagnose.

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan gå ut i fra at de som DPS  tilbyr behandling i 5 år er mye sykere enn de som får behandling i et halvt år.  Så du har feil fokus vis du synes at de sykeste skal føle seg heldig.  

Anonymkode: 2d775...229

De trenger ikke være mye sykere. Det kan også være at de vil ha mer nytte av å gå der.

Anonymkode: e3915...edd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...