Gå til innhold

Noen som har forslag om en billig god vinterdyne ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg fryser så fryktelig på vinteren. Har billige dyner som ikke varmer noe godt. Noen som har forslag til en rimelig men solid varm god vinterdyne? :)

Anonymkode: f4af5...73d

Du får det du betaler for, også dynefronten. :) Men du kan jo prøve å ha to dyner? Ikke i samme trekk, det vil nok bli for "stappet" til at det blir behagelig, men oppå hverandre.

knas skrev (1 time siden):

Beklager å si det, men min erfaring er at gode dyner er dyre. Kid har imidlertid ofte halv pris, så følg med! :) 

Helt enig!   Jeg kjøpte ny dun vinterdyne på Kid ifjor og til halv pris. Selv til halv pris var den dyr, men nå er jeg varm og god på natta. Var verdt pengene 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fryser så fryktelig på vinteren. Har billige dyner som ikke varmer noe godt. Noen som har forslag til en rimelig men solid varm god vinterdyne? :)

Anonymkode: f4af5...73d

Jeg kjøpte min på jysk for 5 år siden og har aldri hatt noe bedre kvalitet, men jeg ga 2000 for den. Er redd du må opp litt i penger for å få noe skikkelig bra. Ha også gjerne et pledd i ren ull over dyna. Det luner godt

Anonymkode: 5b192...de0

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kid har vektdyner til 70% avslag nå. 

Anonymkode: c19a6...c00

På sidene til Kid oppgis vektdynene å være middels varme og man anbefaler gjerne et teppe eller en dyne oppå om vinteren - da er vel poenget borte om det er varme man er ute etter og ikke vekten. :) Glass, polyester og bomull som de dynene er laget av er ikke spesielt gode materialer når det kommer til varme dyner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...