Gå til innhold

Tvungen psykisk helsevern "poliklinisk"

Anbefalte innlegg

Er det dette som går under "FACT"(tvungen psykisk helsevern på en poliklinisk måte)? Når jeg googler står det bare at det er et team som hjelper innenfor rus og psykiatri, jeg skal ikke ha noe med dette å gjøre, jeg har aldri ruset meg i hele mitt liv. Hva er det FACT gjør og hvilke pasientgruppe tar dem? 

Anonymkode: 0d926...05e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468552-tvungen-psykisk-helsevern-poliklinisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Fact har ikke noe med tvang å gjøre og det du ellers spør om kan vel enkelt google

Anonymkode: 2da04...b78

Litt rart at legen som henviste meg sa dem tar tvang(vurderer hver 3 måned) og tvangsmedisinering der selv om det er under ett DPS. Må ha skjedd noe galt isåfall?

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Litt rart at legen som henviste meg sa dem tar tvang(vurderer hver 3 måned) og tvangsmedisinering der selv om det er under ett DPS. Må ha skjedd noe galt isåfall?

Fact har også de pasientene som nevnes av legen. Men også pasienter som ikke er på tvang. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...