Gå til innhold

Kortvarig fastholding i 7 t med 3 injeksjoner @kupton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frøya Alilde
ISW skrev (4 minutter siden):

Jeg antar at et vesentlig moment som mangler her er: Hva gjorde du siden du ble holdt fast i syv timer? 

Jeg prøvde å komme meg ut av rommet uten at jeg fikk lov til det. Hærverk.

Annonse

Frøya Alilde skrev (Akkurat nå):

Nei.

Litt vanskelig å si uten å ha sett situasjonen, men høres kanskje litt i overkant ut.

Men jeg ville tenkt meg godt om nå - skal du påklage dette, eller skal du legge det bak deg og samarbeide om bedring? Førstnevnte kan være en utmattende prosess og det er ikke gitt at du vinner fram. 

Gjest Frøya Alilde
ISW skrev (Akkurat nå):

Litt vanskelig å si uten å ha sett situasjonen, men høres kanskje litt i overkant ut.

Men jeg ville tenkt meg godt om nå - skal du påklage dette, eller skal du legge det bak deg og samarbeide om bedring? Førstnevnte kan være en utmattende prosess og det er ikke gitt at du vinner fram. 

Det er det jeg er usikker på.

Frøya Alilde skrev (2 minutter siden):

Det er det jeg er usikker på.

Skjønner det. Ofte er det vanskelig å ta rasjonelle beslutninger når man er sint og hevnlysten. Kan du ikke avvente et par dager og la dette roe seg litt, evt snakke med personalet, og så gjøre en ny vurdering? 

Frøya Alilde skrev (2 timer siden):

Jeg prøvde å komme meg ut av rommet uten at jeg fikk lov til det. Hærverk.

Skjønner godt at du måtte overmannes og holdes fast hvis du gjorde hærverk på rommet ditt. Knuste du møbler og inventar da eller? Men 7 timer er veldig drøyt, og jeg vet ikke om jeg helt tror deg.. Etter 1 injeksjon med beroligende vil du jo roe deg godt ned. Og så fikk du 3? Du må jo ha vært helt krakilsk hvis medisiner ikke beit på deg, og du må ha blitt ansett som veldig farlig og utagerende med frykt for at du skulle volde skade mot andre. 

Anonymkode: 1de63...2e1

Gjest Frøya Alilde
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner godt at du måtte overmannes og holdes fast hvis du gjorde hærverk på rommet ditt. Knuste du møbler og inventar da eller? Men 7 timer er veldig drøyt, og jeg vet ikke om jeg helt tror deg.. Etter 1 injeksjon med beroligende vil du jo roe deg godt ned. Og så fikk du 3? Du må jo ha vært helt krakilsk hvis medisiner ikke beit på deg, og du må ha blitt ansett som veldig farlig og utagerende med frykt for at du skulle volde skade mot andre. 

Anonymkode: 1de63...2e1

10 mg Stesolid fikk meg ikke til å blunke engang. Sjkjønner ikke hvorfor. Personalet sa at jeg hadde fått nok medisiner til å dope ned en hest, likevel var jeg urolig i 7 timer.

Annonse

Gjest Frøya Alilde
Glitter skrev (1 time siden):

De burde jo heller iagt deg i belter når det var så langvarig. 

Jeg vet det, jeg husker at de diskuterte transportbelter men det var en annen pasient på skjermet, så det gikk ikke.

Frøya Alilde skrev (24 minutter siden):

Jeg vet det, jeg husker at de diskuterte transportbelter men det var en annen pasient på skjermet, så det gikk ikke.

Huff, det kan ikke ha vært godt. Jeg har blitt lagt i belter og det er bedre enn å holdes fast. 

Frøya Alilde skrev (5 minutter siden):

Enig. Fortrekker selv belter fremfor fastholding.

Ja. Jeg får panikk av å holdes fysisk fast. Politiet vet feks at jeg roer meg rimelig raskt med håndjern, men hvis de holder meg og bærer meg fordi ikke alle har skjønt akkurat det, så får jeg panikk og gjør motstand og det kan bli uheldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...