Gå til innhold

Vrangforestillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men jeg vet ikke helt hvordan. Jeg prøvde å høre. Fikk beskjed at jeg måtte skrive at ting i journalen ikke stemmer. Det som står i journalen,  stemte den gangen,  så det blir liksom litt vanskelig å si at det ikke stemmer. Nå er det veldig få som vet om diagnosen. Jeg vet ikke om jeg bryr meg om det. Fastlegen snakker ikke om det i det hele tatt. Familien min snakker heller ikke om det. Det er de som vet om diagnosen. 

Anonymkode: 9b33c...2a6

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men jeg vet ikke helt hvordan. Jeg prøvde å høre. Fikk beskjed at jeg måtte skrive at ting i journalen ikke stemmer. Det som står i journalen,  stemte den gangen,  så det blir liksom litt vanskelig å si at det ikke stemmer. Nå er det veldig få som vet om diagnosen. Jeg vet ikke om jeg bryr meg om det. Fastlegen snakker ikke om det i det hele tatt. Familien min snakker heller ikke om det. Det er de som vet om diagnosen. 

Anonymkode: 9b33c...2a6

Jeg skjønner at du vil ha bort diagnosen, og ikke føler at det stemmer. Akkurat sånn følte jeg og. Det er folk som har klart å få vekk diagnosen. Jeg aner ikke hvordan man gjør det.

Anonymkode: 9b33c...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Jeg skjønner at du vil ha bort diagnosen, og ikke føler at det stemmer. Akkurat sånn følte jeg og. Det er folk som har klart å få vekk diagnosen. Jeg aner ikke hvordan man gjør det.

Anonymkode: 9b33c...2a6

Nå svarte jeg på meg selv, det var feil. Jeg svarte på ts.

Anonymkode: 9b33c...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...