Gå til innhold

Hva er det egentlig DPS tenker her?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært innlagt i 3 uker. Skal hjem i morgen. Regnet med jeg fikk permisjon både til å reise hjem en tur og overnatte fra i dag til i morgen. Jeg hadde permisjon fra i går til i dag. Men nå fikk jeg beskjed om at jeg må være her på avdelingen både nå på dagen og frem til i morgen og at jeg måtte delta på programmet. Jeg har ikke vært med på programmet i det hele tatt den tiden jeg har vært her i tillegg til at jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg plutselig ikke får noe permisjon i det hele tatt? 

Noen som kanskje skjønner hva DPS tenker her?

Anonymkode: 853c9...fb5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468688-hva-er-det-egentlig-dps-tenker-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støtter den over her. Er jo helt tullete av deg å dra hjem en tur idag og i tillegg overnatte når du uansett blir utskrevet imorgen. Hvis du har så lite behov for å være der får du heller skrive deg ut. 

Anonymkode: c8f07...3f7

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg spurte nå og det var fordi de var redde for at jeg skulle ta selvmord. Også sier de i neste setning også det at jeg skal sendes hjem i morgen. Forstå det den som kan... 

Det høres jo bare rart ut. Da kan du jo like gjerne ta livet av deg imorgen. Er de mer redde for at du skal dø på torsdag enn fredag? 😅

Anonymkode: a8205...414

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det høres jo bare rart ut. Da kan du jo like gjerne ta livet av deg imorgen. Er de mer redde for at du skal dø på torsdag enn fredag? 😅

Anonymkode: a8205...414

Ja, ikke sant 😅

Jeg spurte om å få permisjon i 2t for å møte familie, men det fikk jeg ikke. De er jo strengere med meg her på DPS nå enn det de bruker være på akuttposten jo 😔 Forstår virkelig ikke hva tanken bak er?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg spurte om å få permisjon i 2t for å møte familie, men det fikk jeg ikke. De er jo strengere med meg her på DPS nå enn det de bruker være på akuttposten jo 😔 Forstår virkelig ikke hva tanken bak er?

Du klarer å vente i 1 dag for å møte familie. Eller er du nyforelsket eller noe? Er det kjæresten din? 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du klarer å vente i 1 dag for å møte familie. Eller er du nyforelsket eller noe? Er det kjæresten din? 

Ja, det gjør jeg. Men å nekte meg det i dag gir ikke mening. Jeg er jo tross alt innlagt frivillig. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det gjør jeg. Men å nekte meg det i dag gir ikke mening. Jeg er jo tross alt innlagt frivillig. 

Det passet dem vel ikke da. Er ikke sikkert at det har med deg å gjøre....

Anonymkode: 81acd...93d

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De nekter deg ikke de bare sa vel at dersom du skulle være innlagt til imorgen måtte du være der for ellers kunne du like godt skrive deg ut. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De nekter deg ikke de bare sa vel at dersom du skulle være innlagt til imorgen måtte du være der for ellers kunne du like godt skrive deg ut. 

Var du der??

Anonymkode: ad150...441

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, jeg spurte om å bli skrevet ut og det fikk jeg nei til.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Spurte du om hvorfor? Det er jo bare de som kan svare deg på hvordan de tenker, ikke vi her på forumet.

Anonymkode: c5dfb...07c

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor skulle du skrive deg ut dagen før utskrivelse? Man må jo prate med lege ved utskrivelse så en slik impulsiv utskrivelse skaper jo bare styr. Kanskje derfor de sa nei? 

Hvis du virkelig ikke fikk lov til å skrive deg ut pga selvmordsfare så kan jeg ikke skjønne at du skrives ut i dag? 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Spurte du om hvorfor? Det er jo bare de som kan svare deg på hvordan de tenker, ikke vi her på forumet.

Anonymkode: c5dfb...07c

De sa bare at de ville jeg skulle være her, og at behandler ikke var på jobb. 

Glitter skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skulle du skrive deg ut dagen før utskrivelse? Man må jo prate med lege ved utskrivelse så en slik impulsiv utskrivelse skaper jo bare styr. Kanskje derfor de sa nei? 

Hvis du virkelig ikke fikk lov til å skrive deg ut pga selvmordsfare så kan jeg ikke skjønne at du skrives ut i dag? 

Jeg vet ikke helt, har ingen god grunn sånn egentlig. Bare tenkte det ikke gjorde noen forskjell om jeg ble en dag lengre eller ikke, så da kunne jeg like gjerne skrive meg ut med en gang. 

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg tenkte kanskje de kom til å overføre meg til akuttposten, men det er ingen som har sagt noe om det. Bare at jeg skal hjem. Men har samtale om ikke så lenge da, så får vel bare vente å se hva det blir til. Fikk vite i går at de var ekstra bekymret i går fordi "jeg hadde sagt at jeg ville ta livet mitt om 9 dager og i går hadde det gått 9 dager". Men det var mer en misforståelse. Jeg har jo satt en dato, men det var ikke i går. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...