Gå til innhold

Jeg er så heldig!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt noen tunge dager. Vært syk, sovet lite, hatt det tungt psykisk, mye uro, mye tristhet. Ja, mørke, vonde dager både fysisk og psykisk. Jeg klarte ikke lenger å smile, og det er ulikt meg. 

Idag begynte jeg på jobb igjen etter å ha vært borte i 2 uker. Og det var SÅ godt! Jeg fikk masse hyggellge kommentarer, masse smil, latter, humor og glede. Folk var så glad for å se meg. BARE positivitet. 

Det trengte jeg. Idag har jeg smilt igjen 🥰
Så heldig jeg er som har en sånn arbeidsplass 😍

Anonymkode: d83fb...6ac

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468690-jeg-er-s%C3%A5-heldig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (10 minutter siden):

En god arbeidsplass er gull verdt. Så heldig du er som har funnet deg en slik plass.

Ja, det er så godt å vite at jeg og det jeg gjør betyr noe for andre og er bra nok, det gir meg energi og selvtillit. Og så er det godt å ha noe å gå til og få fokuset vekk fra negative tanker. For meg er jobb medisin., og jeg omgås positive menneske, det har så mye å si for meg og min psyke!

Anonymkode: d83fb...6ac

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...