Gå til innhold

Pumping og kull etter overdose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Pumping er dritt ass. Det er noe av det jævligste fysisk jeg har vært med på.💀💀🤮🤮🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Pumping er dritt ass. Det er noe av det jævligste fysisk jeg har vært med på.💀💀🤮🤮🤮

Hvordan var det, hva gjorde de?

Anonymkode: 4ab53...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan var det, hva gjorde de?

Anonymkode: 4ab53...cc4

De stakk en tykk tube ned i halsen på meg. Mens de sa at jeg skulle prøve å svelge den.  Også tok det lang tid før de fant magesekken så de vridde og fikla med den mens jeg brakk meg og brakk meg. Også fant de magesekken. Også pumpa de masse lunket vann ned i magesekken. Og skylte det ut igjen og gjentok dette helt til det var tomt. Så pumpa de inn kull. Og når de dro ut tuben så spydde jeg opp kullet. Det var helt svart så sikkelig skrekkfilm opplevelse å spy helt svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (26 minutter siden):

Jeg leste det i epikrisen.

Måtte du søke om å få skrevet ut epikrisen? Eller fant du den på nettet?

Anonymkode: bb67b...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

De stakk en tykk tube ned i halsen på meg. Mens de sa at jeg skulle prøve å svelge den.  Også tok det lang tid før de fant magesekken så de vridde og fikla med den mens jeg brakk meg og brakk meg. Også fant de magesekken. Også pumpa de masse lunket vann ned i magesekken. Og skylte det ut igjen og gjentok dette helt til det var tomt. Så pumpa de inn kull. Og når de dro ut tuben så spydde jeg opp kullet. Det var helt svart så sikkelig skrekkfilm opplevelse å spy helt svart. 

Ikke gjør det igjen ❤️

Anonymkode: 4ab53...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke gjør det igjen ❤️

Anonymkode: 4ab53...cc4

Nei aldri! Aldri gjør jeg det der igjen. Er i et mye bedre sted nå❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

De stakk en tykk tube ned i halsen på meg. Mens de sa at jeg skulle prøve å svelge den.  Også tok det lang tid før de fant magesekken så de vridde og fikla med den mens jeg brakk meg og brakk meg. Også fant de magesekken. Også pumpa de masse lunket vann ned i magesekken. Og skylte det ut igjen og gjentok dette helt til det var tomt. Så pumpa de inn kull. Og når de dro ut tuben så spydde jeg opp kullet. Det var helt svart så sikkelig skrekkfilm opplevelse å spy helt svart. 

Det hørtes helt jævlig ut ja. Men så bra du er her nå. 

Anonymkode: bb67b...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Måtte du søke om å få skrevet ut epikrisen? Eller fant du den på nettet?

Anonymkode: bb67b...9b1

Den ligger på Helsenorge hvis du bor i et område som bruker det. Hvis ikke må du nok be om det ja. Men du har rett på innsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Den ligger på Helsenorge hvis du bor i et område som bruker det. Hvis ikke må du nok be om det ja. Men du har rett på innsyn.

Skjønner. Da må jeg nok be om det.

Anonymkode: bb67b...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten skrev (1 time siden):

De stakk en tykk tube ned i halsen på meg. Mens de sa at jeg skulle prøve å svelge den.  Også tok det lang tid før de fant magesekken så de vridde og fikla med den mens jeg brakk meg og brakk meg. Også fant de magesekken. Også pumpa de masse lunket vann ned i magesekken. Og skylte det ut igjen og gjentok dette helt til det var tomt. Så pumpa de inn kull. Og når de dro ut tuben så spydde jeg opp kullet. Det var helt svart så sikkelig skrekkfilm opplevelse å spy helt svart. 

Kunne du nektet å bli pumpa? 

Anonymkode: b91c5...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne du nektet å bli pumpa? 

Anonymkode: b91c5...83e

Jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kunne du nektet å bli pumpa? 

Anonymkode: b91c5...83e

Du kan ikke det, da bruker de tvang.

Anonymkode: 82f3f...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt pumpet og fått kull. Det var bare for  gjøre meg vanskelig og slippe ut fra ett kronikerhjem. Det funket det. Det var det verste jeg har opplevd medisinsk. Og sykepleieren var så spydig ah atal også. Men jeg gjør det aldri igjen, med mindre jeg virkelig vil dø. 

Anonymkode: e9418...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv husker jeg ingenting av ev. ventrikkelskylling og medisinsk kull de gangene det har blitt gitt - med unntak av én gang... Da ble jeg også skjelt ut etter noter - så aldri mer. En annen metode de har benyttet, er å legge meg i medisinsk koma når tømming av magen og kull er for sent, for å hjelpe kroppen til å overleve. Flumasnil har også blitt benyttet for å holde meg våken (CNS-påvirket).

Jeg er ikke den som sier ifra etter et suicidforsøk - tvert imot. Jeg gjemmer meg og vanskeliggjør hjelpernes arbeid (går ikke inn på hvordan...). I dag skjemmes jeg over å ha utsatt mine nærmeste for dette...

I dag tar jeg de forholdsregler jeg kan, for å forebygge at et intoks kan skje igjen, selv om jeg ikke har vært suicidal på mange år - en vet aldri når depresjonen og motløshet tar taket igjen. Alle store forpakninger av medisiner låses inn i et medisinskap og jeg har selv valgt at andre har nøkkelen. Om jeg vil, kan jeg få det til, men det krever mer anstrengelser. Jeg har eliminert den utveien for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...