Gå til innhold

Psyk: "Du ser mye bedre ut i dag, trodde ikke det var mulig å bli så mye bedre på så kort tid" - Klarer ikke si fra om hvor vanskelig jeg har det og hvordan det virkelig går

Anbefalte innlegg

Hadde besøk av psyk sykepleier i dag som sa: "Du ser mye bedre ut i dag, trodde ikke det var mulig å bli så mye bedre på så kort tid". (Hun møtte meg i går også). Og jeg klarte ikke si fra om hvor vanskelig jeg har det og hvordan det virkelig går. Jeg vet ikke helt. Det ser jo ut som om det går så bra og da kan det vel ikke være så ille?

Anonymkode: bc01f...8bf

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hadde besøk av psyk sykepleier i dag som sa: "Du ser mye bedre ut i dag, trodde ikke det var mulig å bli så mye bedre på så kort tid". (Hun møtte meg i går også). Og jeg klarte ikke si fra om hvor vanskelig jeg har det og hvordan det virkelig går. Jeg vet ikke helt. Det ser jo ut som om det går så bra og da kan det vel ikke være så ille?

Rart det der. Sykepleieren sier det går bra med meg nå så da gjør det vel det da....

stjernestøv skrev (14 minutter siden):

Rart det der. Sykepleieren sier det går bra med meg nå så da gjør det vel det da....

Ja, det skal ikke være lett. Som oftest så sier de at de ser det går dårlig med meg når jeg har det dårlig. Men nå var det jo helt motsatt. Jeg har det like dårlig i dag som i går, men likevel mener hun at det er en så enorm forskjell? Skjønner det ikke... 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det skal ikke være lett. Som oftest så sier de at de ser det går dårlig med meg når jeg har det dårlig. Men nå var det jo helt motsatt. Jeg har det like dårlig i dag som i går, men likevel mener hun at det er en så enorm forskjell? Skjønner det ikke... 

Nei det er rart det der, jeg er visst bra når jeg ikke snakker om åndelige ting og jobber med tankene mine. Men har jo negative symptomer da, det er ikke så nøye det liksom. Og rart de kan se det på folk ja. Kanskje det var psykologi hun prøvde på deg? At når hun sier du er bedre tror hun at du føler deg bedre? 

De sier at andre merker at du er blitt bedre før du selv merker det.

Jeg har også fått slik tilbakemelding og jeg har tenkt nei jeg har det ikke bra. Og så har jeg fått motsatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...