Gå til innhold

Bilist som brøt vikeplikten og jeg fyrte meg opp. Fucket til hen også var det min mor…🫤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var lav i blodsukker på vei hjem da jeg måtte bråbremse fordi en idiot brøt vikeplikten og jeg var millimeter fra og bransje. Jeg viste fing men så sa jeg at det var min mor….. nå er det kald stemning i familien. Hvordan løse dette opp? 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkleste er bare å gå til henne og beklage. Si at du var stresset og mistet hodet et lite øyeblikk. 

Anonymkode: 1b6af...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg var lav i blodsukker på vei hjem da jeg måtte bråbremse fordi en idiot brøt vikeplikten og jeg var millimeter fra og bransje. Jeg viste fing men så sa jeg at det var min mor….. nå er det kald stemning i familien. Hvordan løse dette opp? 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Det er jo din mor som har gjort en feil her da... Hun skammer seg vel vil jeg tro, det hadde i alle fall jeg gjort! Og fingeren var helt på sin plass, spør du meg!

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Enkleste er bare å gå til henne og beklage. Si at du var stresset og mistet hodet et lite øyeblikk. 

Anonymkode: 1b6af...c27

Hvorfor skal ts beklage når det var mora som brøt vikeplikten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skal ts beklage når det var mora som brøt vikeplikten?

Hun kan beklage for at hun brøt vikeplikten, han kan beklage for at han viste fingen.

Dette er jo en bagatell i mitt hode, så jeg stusser på at det lager dårlig stemning, og at de ikke har kunnet prate om det enda.

Anonymkode: 1b6af...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun kan beklage for at hun brøt vikeplikten, han kan beklage for at han viste fingen.

Dette er jo en bagatell i mitt hode, så jeg stusser på at det lager dårlig stemning, og at de ikke har kunnet prate om det enda.

Anonymkode: 1b6af...c27

Det er jeg helt enig i! Jeg hadde skammet meg om jeg hadde brutt vikeplikten og bedt sønnen/datteren min om unnskyldning og tenkt at fingeren var vel berettiget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (8 minutter siden):

Det er jeg helt enig i! Jeg hadde skammet meg om jeg hadde brutt vikeplikten og bedt sønnen/datteren min om unnskyldning og tenkt at fingeren var vel berettiget.

Så enkelt var det ikke. Jeg fikk en lang regle av en novelle etterpå sms om ‘om det er sånn du er i trafikken bør du heller ta buss’ jeg sa noen ubekvems ord inni bilen men det hørte ingen. Typisk at dette er min feil…. Selvom det var hun som brøt vikeplikten. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så enkelt var det ikke. Jeg fikk en lang regle av en novelle etterpå sms om ‘om det er sånn du er i trafikken bør du heller ta buss’ jeg sa noen ubekvems ord inni bilen men det hørte ingen. Typisk at dette er min feil…. Selvom det var hun som brøt vikeplikten. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Jøss. 😳 Jeg håper jeg ikke møter moren din i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hun kan beklage for at hun brøt vikeplikten, han kan beklage for at han viste fingen.

Dette er jo en bagatell i mitt hode, så jeg stusser på at det lager dårlig stemning, og at de ikke har kunnet prate om det enda.

Anonymkode: 1b6af...c27

Tenker som deg, dette burde være en liten sak.

Tenker videre at så lenge TS kan si til DOL at fingeren kom pga lavt blodsukker i kombinasjon med situasjonsutløst redsel burde det være like lett å si det samme til mor. Om mor ikke tar i mot beklagelsen/ forklaringen er det mor som har et problem, men da ligger i det minste ballen på mors banehalvdel. 

Syns for øvrig verken mor eller avkom har noen grunn til å skamme seg. Innimellom går en kule varmt i livet uten at det er noen krise, må man bare rydde opp etterpå. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun kan beklage for at hun brøt vikeplikten, han kan beklage for at han viste fingen.

Dette er jo en bagatell i mitt hode, så jeg stusser på at det lager dårlig stemning, og at de ikke har kunnet prate om det enda.

Anonymkode: 1b6af...c27

 

Kayia skrev (1 time siden):

Tenker som deg, dette burde være en liten sak.

Tenker videre at så lenge TS kan si til DOL at fingeren kom pga lavt blodsukker i kombinasjon med situasjonsutløst redsel burde det være like lett å si det samme til mor. Om mor ikke tar i mot beklagelsen/ forklaringen er det mor som har et problem, men da ligger i det minste ballen på mors banehalvdel. 

Syns for øvrig verken mor eller avkom har noen grunn til å skamme seg. Innimellom går en kule varmt i livet uten at det er noen krise, må man bare rydde opp etterpå. 

Enig med begge. Dette må da være en sak som kan parkeres! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (11 minutter siden):

 

Enig med begge. Dette må da være en sak som kan parkeres! 

Jeg sier ikke unnskyld når hun sender meg slik melding. Jeg har bestemt meg å være sint til julaften. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg var lav i blodsukker på vei hjem da jeg måtte bråbremse fordi en idiot brøt vikeplikten og jeg var millimeter fra og bransje. Jeg viste fing men så sa jeg at det var min mor….. nå er det kald stemning i familien. Hvordan løse dette opp? 

Anonymkode: 1d70d...0ac

 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg sier ikke unnskyld når hun sender meg slik melding. Jeg har bestemt meg å være sint til julaften. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Etter min mening har du kommet fram til en svært umoden og dårlig løsning på ditt eget spørsmål i første innlegg. Jeg får litt vondt av deg - kombinasjonen snarsint og langsint må være slitsom, og skape mye trøbbel i relasjon med andre. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (6 minutter siden):

 

Etter min mening har du kommet fram til en svært umoden og dårlig løsning på ditt eget spørsmål i første innlegg. Jeg får litt vondt av deg - kombinasjonen snarsint og langsint må være slitsom, og skape mye trøbbel i relasjon med andre. 

Det er ikke min feil noe av som skjedde. Da er det ikke rett at jeg ber om unnskyldning. Var bare uflaks for min del t det var min mor …

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg sier ikke unnskyld når hun sender meg slik melding. Jeg har bestemt meg å være sint til julaften. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

veldig lite hensiktsmessig å bestemme seg for å være sin i lang tid. Det går jo mest utover deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke unnskyld når hun sender meg slik melding. Jeg har bestemt meg å være sint til julaften. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Er det deg som ikke skulle ha kontakt med din mor lenger og blokkerte henne, men så skulle du låne penger av henne etterpå fordi du hadde sløst bort alt?

Anonymkode: 1b6af...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det deg som ikke skulle ha kontakt med din mor lenger og blokkerte henne, men så skulle du låne penger av henne etterpå fordi du hadde sløst bort alt?

Anonymkode: 1b6af...c27

Nei hvordan gikk det da? Fikk hen penger? Jeg har ikke blokkert, jeg svarer bare ikke. Var venner med min mor på søndag. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (38 minutter siden):

veldig lite hensiktsmessig å bestemme seg for å være sin i lang tid. Det går jo mest utover deg selv.

Mye mulig den men det går mest utover hun at jeg er sint til jul. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei hvordan gikk det da? Fikk hen penger? Jeg har ikke blokkert, jeg svarer bare ikke. Var venner med min mor på søndag. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Du høres ut som et troll. Og antagelig det samme trollet.

Anonymkode: 1b6af...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke min feil noe av som skjedde. Da er det ikke rett at jeg ber om unnskyldning. Var bare uflaks for min del t det var min mor …

Anonymkode: 1d70d...0ac

Var det noen annens feil at du - hva kalte du det - fyrte deg opp, fucket til hen og viste finger’n? Er det grei oppførsel syns du?

Jeg ville forvente en unnskyldning om min jr «fyrte seg opp, fucket til meg og viste finger’n», det er ikke sånn jeg har forsøkt å oppdra han til å oppføre seg blant folk.

Mulig sier din mor unnskyld om du gjør det, og om ikke er det hun som velger å være langsint. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Mye mulig den men det går mest utover hun at jeg er sint til jul

Anonymkode: 1d70d...0ac

Si ikke det. Kanskje hun syns det er litt godt å slippe å ha en hissigpropp rundt seg noen uker? ;) 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...