Gå til innhold

Bilist som brøt vikeplikten og jeg fyrte meg opp. Fucket til hen også var det min mor…🫤


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kayia skrev (15 timer siden):

Var det noen annens feil at du - hva kalte du det - fyrte deg opp, fucket til hen og viste finger’n? Er det grei oppførsel syns du?

Jeg ville forvente en unnskyldning om min jr «fyrte seg opp, fucket til meg og viste finger’n», det er ikke sånn jeg har forsøkt å oppdra han til å oppføre seg blant folk.

Mulig sier din mor unnskyld om du gjør det, og om ikke er det hun som velger å være langsint. 

Nei jeg synes ikke til vanlig det er grei oppførsel men jeg synes ofte ande bilseter er irriterende når de bryter vikeplikten. Jeg skal si unnskyld på julaften, merker allerede min mor synes det er sårt da hun svarer på alle snap jeg sender. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei jeg synes ikke til vanlig det er grei oppførsel men jeg synes ofte ande bilseter er irriterende når de bryter vikeplikten. Jeg skal si unnskyld på julaften, merker allerede min mor synes det er sårt da hun svarer på alle snap jeg sender. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Det holder med trolling nå, du trenger ikke fortsette tråden.

Anonymkode: 1b6af...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det holder med trolling nå, du trenger ikke fortsette tråden.

Anonymkode: 1b6af...c27

Hvordan definerer du troll? Er dette et sp uvanlig problem at ingen andre har hatt det før meg? 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 17.10):

Mye mulig den men det går mest utover hun at jeg er sint til jul. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Nei, sinne er en sterk følelse som går mest utover en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Nei, sinne er en sterk følelse som går mest utover en selv.

Jeg er ofte sint og når jeg blir sint da har jeg l g utholdenhet. Jeg vet godt det er en dårlig egenskap. 

Anonymkode: 1d70d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...