Gå til innhold

Tom for medisiner, ok å vente til torsdag kveld?

Anbefalte innlegg

Jeg gikk tom for medisiner mandag kveld. Får utlevert 2 ganger i uken. Og skulle egentlig få de mandag kveld, men jeg var vekkreist da og verken jeg eller de som utleverer medisinene tenkte over det at jeg trengte medisinene den dagen før jeg var tilbake hjemme og skulle ta medisinene og det var tomt. Og da var det for sent å få de den dagen. Også har jeg tenkt på å sende sms i dag, men så er jeg så redd for å være til bry... 

Så jeg bare lurer på, går det helt fint om jeg er uten medisiner til torsdag kveld? (Er snakk om litium og abilify). 

Anonymkode: 897d4...959

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Så jeg bare lurer på, går det helt fint om jeg er uten medisiner til torsdag kveld? (Er snakk om litium og abilify). 

Glemte å skrive lamictal! (Bruker de i tillegg til de to nevnt ovenfor).

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg gikk tom for medisiner mandag kveld. Får utlevert 2 ganger i uken. Og skulle egentlig få de mandag kveld, men jeg var vekkreist da og verken jeg eller de som utleverer medisinene tenkte over det at jeg trengte medisinene den dagen før jeg var tilbake hjemme og skulle ta medisinene og det var tomt. Og da var det for sent å få de den dagen. Også har jeg tenkt på å sende sms i dag, men så er jeg så redd for å være til bry... 

Hei,

Det høres ikke fint ut - ta kontakt og få medisinene dine i dag. Du er ikke til bry av den grunn, det er verre hvis du får en ustabil episode som følge av avbrudd i behandlingen. Abilify har nokså lang halveringstid, det er verre med litium.

ISW skrev (50 minutter siden):

Hei,

Det høres ikke fint ut - ta kontakt og få medisinene dine i dag. Du er ikke til bry av den grunn, det er verre hvis du får en ustabil episode som følge av avbrudd i behandlingen. Abilify har nokså lang halveringstid, det er verre med litium.

Oki. Har sendt dem melding nå så satser på at de har mulighet til å komme med medisinene i kveld.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...