AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hei. Jeg strever med (k)ptsd +++ Jeg plages en del av stemmer. Har zyprexa jeg kan bruke ved behov, og opplever at det hjelper. Klarte lenge å være helt uten, men har tatt det stort sett hver dag siste tiden nå siden jeg er så plaget. Har startet med EMDR-behandling nylig, så forstår hvorfor jeg har det tyngre og blir lettere trigget. Jeg opplever at medisinen gjør meg ganske tung, selv på lav dose (5-10mg). En viktig del av livet mitt og min beste medisin er trening, så jeg skulle så gjerne unngått å bli så tung i kroppen. Samtidig er det utrolig slitsomt og til tider skummelt med stemmene.. Jeg kan i perioder være plaget av paranoia, særlig under dype depresjoner og når jeg har mye angst, men har ikke vært psykotisk. Dissosierer ikke like mye lengre, men har hatt en del kraftige anfall med det også opp gjennom. Er det noen her som har erfaring med medisiner som virker godt på stemmehøring, men som ikke gjør deg så tung (og sulten)? Takker på forhånd for alle svar🙏🏻 Anonymkode: 74e79...48f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/468780-alternativ-til-zyprexa-stemmeh%C3%B8ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.