Gå til innhold

Når en ikke klarer spise skikkelig

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å spise nok. Noen måltider er ok. Ellers så blir jeg kvalm av å tenke på mat, eller jeg er sulten, begynner å spise, og når jeg har spist noen munnfuller orker jeg ikke mer.  

Jeg har en del å gå på. Jeg kommer nok ikke til å bli undervektig med det første. Men tom for energi fra før, så blir det vel enda verre om en ikke spiser skikkelig. 

En ting får jeg alltid meg når jeg er kvalm, men det er mer som godteri å regne, ja det virker vel rart, at jeg ikke blir mer kvalm av det,  men sånn er det bare.

Men skal jeg spise usunt bare for å få i meg noe? 

(Det dreier seg ikke om spiseforstyrrelser. Det er del av en depresjon. Selv om jeg har en del å gå på, så er jeg faktisk fornøyd med å være i øvre del av normal bmi)

Anonymkode: c8d28...ce8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/468793-n%C3%A5r-en-ikke-klarer-spise-skikkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt å spise usunt for å få i meg noe. Jeg tenker at det er bedre enn ingenting. Ellers kan jo et tips være å forsøke smoothie, om du liker det? Der har du jo veldig mange muligheter for å variere. Håper du får det bedre og kommer deg ut av depresjonen snart.

Rue skrev (3 minutter siden):

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt å spise usunt for å få i meg noe. Jeg tenker at det er bedre enn ingenting. Ellers kan jo et tips være å forsøke smoothie, om du liker det? Der har du jo veldig mange muligheter for å variere. Håper du får det bedre og kommer deg ut av depresjonen snart.

Vet du hva? Smoothie var lurt. Laget noen ganger. Men så orker jeg ofte ikke lage. Men når du skrev det nå, så kommer på at en kan kjøpe. Rart å ikke ha kommet på det selv. Jeg må handle andre ting,  og jeg klarer komme meg på butikken, (På bekostning av andre ting)

Takk!

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vet du hva? Smoothie var lurt. Laget noen ganger. Men så orker jeg ofte ikke lage. Men når du skrev det nå, så kommer på at en kan kjøpe. Rart å ikke ha kommet på det selv. Jeg må handle andre ting,  og jeg klarer komme meg på butikken, (På bekostning av andre ting)

Takk!

Ja, smoothie er ganske lurt, jeg bruker lage det selv en del. Jeg bruker ofte havregryn og chiafrø i, så metter det litt mer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...