Gå til innhold

Andre med søvnproblemer her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Eller er det bare meg som kan ligge time etter time våken og scrolle?

Anonymkode: 617f1...5c3

Du må legge fra deg mobilen om du skal sovne, lyset fra den holder hjernen din våken. Jeg kan også ligge lenge om jeg først begynner å surre på insta om kvelden, så jeg prøver å unngå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Du må legge fra deg mobilen om du skal sovne, lyset fra den holder hjernen din våken. Jeg kan også ligge lenge om jeg først begynner å surre på insta om kvelden, så jeg prøver å unngå det. 

Jeg kan ikke legge bort tlf om natten for da får jeg uansett ikke sove, er avhengig av tlf. Føler meg alene i verden uten. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg kan ikke legge bort tlf om natten for da får jeg uansett ikke sove, er avhengig av tlf. Føler meg alene i verden uten. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Da får du fortsette å ha søvnproblemer da om du ikke engang er villig til å forsøke noe så lite som å legge mobilen på nattbordet og slutte å scrolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (32 minutter siden):

Da får du fortsette å ha søvnproblemer da om du ikke engang er villig til å forsøke noe så lite som å legge mobilen på nattbordet og slutte å scrolle.

Mobilen er ikke skyld i søvnproblemene! Jeg må ha den hvis ikke kan den med meg for min egen psykes del. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mobilen er ikke skyld i søvnproblemene! Jeg må ha den hvis ikke kan den med meg for min egen psykes del. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Da må du velge, mobil eller søvn.

Anonymkode: 0f7a8...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mobilen er ikke skyld i søvnproblemene! Jeg må ha den hvis ikke kan den med meg for min egen psykes del. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Legg den på nattbordet, du trenger jo ikke ligge med den i hånden og scrolle - om du må gjøre det hele tiden så får du jo ikke gjort noe annet. Om det faktisk er så ille at du ikke kan legge fra deg mobilen så trenger du hjelp mot avhengighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Legg den på nattbordet, du trenger jo ikke ligge med den i hånden og scrolle - om du må gjøre det hele tiden så får du jo ikke gjort noe annet. Om det faktisk er så ille at du ikke kan legge fra deg mobilen så trenger du hjelp mot avhengighet.

😳NEI! Jeg sovner tilslutt da!

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😳NEI! Jeg sovner tilslutt da!

Anonymkode: 617f1...5c3

Legg mobilen på nattbordet. Psyken din tar nok større skade av at du er på mobilen i hele din våkne tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan høres ut som om mobilavhengighet er et større problem for deg enn søvnproblemer.

Anonymkode: 83ea1...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

På iPhone er det noe som heter Night Shift som fjerner det blå fargespekteret som kan føre til våkenhet om kvelden. Vil tro Android har noe lignende, hvis ikke fins det helt sikkert en app for det. Scrolling eller ikke, du er garantert ikke den eneste som sliter med å sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (Akkurat nå):

På iPhone er det noe som heter Night Shift som fjerner det blå fargespekteret som kan føre til våkenhet om kvelden. Vil tro Android har noe lignende, hvis ikke fins det helt sikkert en app for det. Scrolling eller ikke, du er garantert ikke den eneste som sliter med å sove. 

Dette følger med Samsung-telefoner, i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (26 minutter siden):

Legg mobilen på nattbordet. Psyken din tar nok større skade av at du er på mobilen i hele din våkne tid.

Mener du virkelig at jeg skal lære meg å sove uten mobilen? 

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat skrev (7 minutter siden):

På iPhone er det noe som heter Night Shift som fjerner det blå fargespekteret som kan føre til våkenhet om kvelden. Vil tro Android har noe lignende, hvis ikke fins det helt sikkert en app for det. Scrolling eller ikke, du er garantert ikke den eneste som sliter med å sove. 

Set er sånn på iPhone også, skrur ned lyset på minimum. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (8 minutter siden):

På iPhone er det noe som heter Night Shift som fjerner det blå fargespekteret som kan føre til våkenhet om kvelden. Vil tro Android har noe lignende, hvis ikke fins det helt sikkert en app for det. Scrolling eller ikke, du er garantert ikke den eneste som sliter med å sove. 

Jeg bruker ikke sovetabletter eller andre former for medisiner.

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mener du virkelig at jeg skal lære meg å sove uten mobilen? 

Anonymkode: 617f1...5c3

Ja. De aller fleste legger bort mobilen når de skal sove. Et kjølig og mørkt rom uten forstyrrelser, er det beste og man bør også roe ned på mobil- og pc-bruk den siste timen før man skal sove om man har problemer med å sovne. Dette for å gi kroppen ro og tid til å koble ut og sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener du virkelig at jeg skal lære meg å sove uten mobilen? 

Anonymkode: 617f1...5c3

Dette er så dumt at jeg mistenker trolling.

Anonymkode: 0f7a8...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er så dumt at jeg mistenker trolling.

Anonymkode: 0f7a8...e7b

Da er det mange troll her for jeg leser stadig vekk noe jeg anser på samme måte…

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok skrev (5 timer siden):

Takk. Leste på det og det er ganske nyttig men jeg må mobilen i nærheten tilfelle jeg må ringe legevakten. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...