Gå til innhold

Andre med søvnproblemer her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Takk. Leste på det og det er ganske nyttig men jeg må mobilen i nærheten tilfelle jeg må ringe legevakten. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Forskjell på å ha mobilen i nærheten og å kontinuerlig scrolle. Du kan legge den fra deg på nattbordet eller i andre enden av rommet f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Forskjell på å ha mobilen i nærheten og å kontinuerlig scrolle. Du kan legge den fra deg på nattbordet eller i andre enden av rommet f.eks. 

Scroller bare på kvelden/ og når jeg skal legge meg typisk.

Bruker den ikke hele tiden fra jeg står opp hele dagen. Det er ikke mobilen som er problemet, det er søvn problemer og angst. 

Anonymkode: 617f1...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Da er det mange troll her for jeg leser stadig vekk noe jeg anser på samme måte…

Anonymkode: 617f1...5c3

Det er kun ett troll på dol for tiden. Skjønner som regel med en gang at det er en trolletråd, mens flere av dere går på gang på gang på gang... 🙄

Anonymkode: bacf1...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er kun ett troll på dol for tiden. Skjønner som regel med en gang at det er en trolletråd, mens flere av dere går på gang på gang på gang... 🙄

Anonymkode: bacf1...f4e

Av og til så er det noen som gir veldig gode råd som kan hjelpe andre, på tross av at det i utgangspunktet er en trolletråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Ja. Jeg hater søvn, jeg hater at vi er skapt sånn at vi skal måtte trenge så mange timer søvn. Jeg kan plutselig få problemer med å sovne og det har jeg nå igjen. Har ingenting å si hvordan søvnen var natten før og jeg sover ikke på dagen. Jeg kan til og med døgne og likevel slite med å sovne. Drikker ikke kaffe etter 15 heller. Men om jeg en svært sjelden gang i blandt finner på å legge meg for å slappe av pga kjedsomhet/tankekjør så sovner jeg før jeg vet ordet av det. Det er forbasket irriterende. Søvn er min biologiske fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...