Gå til innhold

@Lillemus @Påskelije @Laban @Grendel @Frosken pluss dere andre litt oppi årene.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teknologi. En litt stor bedrift i privat sektor. Det får være presist nok.

Jeg er ustrukturert. Pleier å glemme PC'en hjemme. Utsetter kjedelige ting etc. Surfer på DOL i arbeidstiden. Det er enkelt å fremstå perfekt på nettet🙂

Den forsvunne diamanten skrev (50 minutter siden):

Hvordan vet du alderen på disse brukerne?😂

Fordi jeg har lest lenge og fått med meg alderen gjennom innlegg. Jeg vet du er ung og @Vhanja er i 40 årene. 

Anonymkode: f024b...fbd

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi jeg har lest lenge og fått med meg alderen gjennom innlegg. Jeg vet du er ung og @Vhanja er i 40 årene. 

Lol du er flink til å gjette

Jeg har IT-utdannelse, men nå som jeg ganske riktig er "litt oppi årene", jobber jeg mer i grenseland mellom databehandling og administrasjon, uten å ha noen lederrolle. 

Når jeg går av med pensjon, har jeg jobbet omtrent halve tiden i privat bedrift og den andre halve tiden i staten. 

Jeg regner meg absolutt ikke som spesielt vellykket, men det stemmer jo at jeg har jobb, familie og en hobby, noe som vel er DOL-kriterier for å være oppegående. 

Jeg er bibliotekar og hvorvidt jeg er vellykket er ikke jeg den rette til å svare på. :) Jeg har to flotte barn som er på vei inn i voksenlivet, en mann jeg elsker og som elsker meg, hus og hage og en trygg jobb og en fin bil og mange hobbyer jeg kan pusle med. :) Jeg synes ikke vi lever i luksus, men alt er vel relativt.

Annonse

Jeg har passert 50, og er vel da middelaldrende 😁 Er stort sett frisk, selv om jeg har noen mindre kroppslige skavanker som nok er tilknyttet at jeg ikke lenger er ung 😳 Har en jobb jeg trives i, som rådgiver i en offentlig bedrift. Jeg synes vellykket er litt merkelig boks å putte folk i. Jeg har, som de aller fleste, hatt og har ting i livet mitt som var/er tungt og vanskelig.  Som person er jeg heldigvis oftest lett til sinns og har som utgangspunkt at andre vil meg vel. Familie, venner, naturen, organisasjonsarbeid og fritidsaktivitet er med på å gi meg energi til det som er krevende.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvilken bransje jobber dere i? Dere virker vellykkede. 

Interessant spørsmål. Jeg skulle nok objektivt sett ifølge trådstarter holdt meg langt unna denne tråden - jeg bikker snart 40 år gitt... 😅 Men for meg handler det om subjektiv trivsel og ikke materielle goder og lykke. Jeg har hatt noen å dele livet med de siste 15-16 årene, jeg har bevisst valgt å ikke få barn av ulike personlige årsaker i samråd med partner, jeg har mange meningsfylte fritidsaktiviteter, en liten jobb og kollegaer jeg trives utrolig godt med, i tillegg til uføretrygd.

Men jeg tror at jeg har hatt en fordel i at jeg ikke har vært vanskelig å gjøre fornøyd med livet og trivsel der og da, selv ikke for 12-15 års tid siden da jeg strevde betydelig mer enn hva jeg gjør i dag... Og jeg ser ikke på en sykdom som et problem, men noe som må løses, hver gang jeg har fått en ny funksjonssvikt i fanget... 😍 Jeg vet svært godt at alle ikke er så heldige...

Jeg er nok en av de elste her, men jeg vet ikke om jeg er vellykket.  Jeg jobber som forsker og har "vellykkede" barn og barnebarn.  Ingen mann i mitt liv (unntatt barnebarnet som er eneste mannen i mitt liv:).    Om få år blir jeg pensjonist.

Jeg bor i en bitte liten leilighet, har ikke bil og liker å reise.  Jeg er frisk nå, men har ikke alltid vært det og det gjør at livet oppleves godt for meg nå.  Jeg har venner over hele verden og det er et privilegium.

Jeg jobber som renholder på sykehus og trives godt der. Jeg er svært takknemlig for at jeg er i stand til å jobbe, ikke alle er så heldige. Mannen min feks, er ufør og har for dårlig helse til å jobbe - og jeg har dobbelt så mye som han i inntekt, for ikke å glemme den sosiale delen som han også går glipp av. Jeg har også en hobby, og jeg har familie og venner. Sånn sett føler jeg meg vellykket. Jeg er takknemlig for det jeg har, og jeg har mat på bordet, varme og tak over hodet. Tenk på hvordan de I Ukraina har det.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...