Gå til innhold

Du som har totalrenovert bad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor lang tid tok det?

De holder på hos meg nå. Og jeg er spent på hvor lenge jeg må bo borte. Det er ett lite bad kun ca 4m2. Tenkte å ringe neste uke oghøre hvor lang tid jeg må vente.

Anonymkode: ca91f...2f2

Brukte 1 uke

Anonymkode: 7fa7c...faf

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor lang tid tok det?

De holder på hos meg nå. Og jeg er spent på hvor lenge jeg må bo borte. Det er ett lite bad kun ca 4m2. Tenkte å ringe neste uke oghøre hvor lang tid jeg må vente.

Det kommer helt an på hvor godt håndverkerne samarbeider... Du skal antagelig ha både rørlegger, elektriker og de som skal fikse vegger og golv og dette må jo gjøres i riktig rekkefølge og da må håndverkerne komme til fastsatte tidspunkter så hvis en av dem er forsinket så forsinker det også de neste. Ting skal vel muligens også tørke og herde før neste skritt osv. 1 uke høres fullstendig urealistisk ut for totalrenovering av bad. Min søster totalrenoverte badet sitt for 4-5 år siden, det er ca. 2,5 m2 og det tok flere uker.

Lillemus skrev (6 minutter siden):

Det kommer helt an på hvor godt håndverkerne samarbeider... Du skal antagelig ha både rørlegger, elektriker og de som skal fikse vegger og golv og dette må jo gjøres i riktig rekkefølge og da må håndverkerne komme til fastsatte tidspunkter så hvis en av dem er forsinket så forsinker det også de neste. Ting skal vel muligens også tørke og herde før neste skritt osv. 1 uke høres fullstendig urealistisk ut for totalrenovering av bad. Min søster totalrenoverte badet sitt for 4-5 år siden, det er ca. 2,5 m2 og det tok flere uker.

Det er ett firma som har spesialister av alle nevnte fag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...