Gå til innhold

Strikkeskravletråden


Teatrica666

Anbefalte innlegg

Orion skrev (3 minutter siden):

Nei, kan se for meg at det ikke er så lett. Men synes det så ut som det egentlig ble helt likt jeg? 🙂

🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Jeg holder på med Ingendikkedarer-genseren fra PetitKnit og jeg sliter med å forstå fordelen av å strikke ovenfra og ned. 

Man må felle av på den største vrangborden nederst (felle av er jo dritkjedelig). 
Kan må strikke ermene mens de henger på hele genseren (utrolig upraktisk).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder fremdeles på å helkle på Marius underbuksene men jeg sliter med fellingen av den blå tråden. Kan noen hjelpe meg med det? 

Anonymkode: 73f42...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (7 timer siden):

Jeg holder på med Ingendikkedarer-genseren fra PetitKnit og jeg sliter med å forstå fordelen av å strikke ovenfra og ned. 

Man må felle av på den største vrangborden nederst (felle av er jo dritkjedelig). 
Kan må strikke ermene mens de henger på hele genseren (utrolig upraktisk).

Jeg synes det var veldig greit å strikke ovenfra og ned - lettere å beregne lengden på bolen da synes jeg. Synes ikke det var noe problem å strikke ermene etterpå mens de hang på jakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i ett år holdt på med en enkel genser fra petit nite. Novise genser er det vel. Jeg strikker bolen litt kortere for jeg bruker bukse med høyt liv. 

En kombinasjon av betennelser som kommer hver gang jeg blir ivrig på strikkingen og mangel på motivasjon har ført til at det går så tregt. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion skrev (På 3.11.2022 den 4.28):

Så koselig tråd 😊 Jeg er ikke så avansert strikker ennå så jeg tenkte forsøke strikke en enkel lue som på bildet nedenfor. Men er usikker på farge da. Det står mellom en nøytral gråfarge og turkis (en farge jeg er glad i). Hva tenker dere? 🙂

1b38b5b5efce474c4c88e275b165f954a4ebc6de
 

Den var kjempefin . Synes den er fin i fargen på bildet 🥰

Anonymkode: 63eb5...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den var kjempefin . Synes den er fin i fargen på bildet 🥰

Anonymkode: 63eb5...b22

Det synes jeg også 😊 Har ikke fått kjøpt garn til å begynne å strikke ennå da, men nå når jeg er påmint det så skal jeg se om jeg får kjøpt i morgen 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...