Gå til innhold

Taes det høyde for faktafeil i journal?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har tydeligvis ikke fått med deg det esensielle. 

Anonymkode: 205c3...c3a

Hva i all verden er det du er så provosert over i denne tråden? Du har fått ryddige og høflige svar, og så ender du opp med å bli ganske ufin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frosken skrev (28 minutter siden):

Hva i all verden er det du er så provosert over i denne tråden? Du har fått ryddige og høflige svar, og så ender du opp med å bli ganske ufin?

Jeg blir bare oppgitt over kulturen som er her inne. Om Kupton kommer med ufine svar (som bla å be en deprimert å skjerpe seg) så er det ingen som reagerer🤷🏿‍♂️🤷🤷🏿‍♂️🤷🏻‍♂️

Har bare et spørsmål til. Kan Moder Dol slette brukeren min????? Please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg blir bare oppgitt over kulturen som er her inne. Om Kupton kommer med ufine svar (som bla å be en deprimert å skjerpe seg) så er det ingen som reagerer🤷🏿‍♂️🤷🤷🏿‍♂️🤷🏻‍♂️

Har bare et spørsmål til. Kan Moder Dol slette brukeren min????? Please

Du kan ikke regne med at Admin leser alt du skriver, så hvis du vil at brukeren din skal slettes, så bør du enten ta direkte kontakt eller skrive i det forumet som er beregnet på henvendelser til Admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (Akkurat nå):

Du kan ikke regne med at Admin leser alt du skriver, så hvis du vil at brukeren din skal slettes, så bør du enten ta direkte kontakt eller skrive i det forumet som er beregnet på henvendelser til Admin. 

Okii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurja skrev (1 time siden):

Jeg er så naiv at jeg ikke bryr meg om hva som står i journalen. Jeg har heller ikke lest den, burde jeg det?

Jeg har heller ikke lest journalen min og lever godt med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...