frosken Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har tydeligvis ikke fått med deg det esensielle. Anonymkode: 205c3...c3a Hva i all verden er det du er så provosert over i denne tråden? Du har fått ryddige og høflige svar, og så ender du opp med å bli ganske ufin? 3 Siter
Gjest Hurja Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 Jeg er så naiv at jeg ikke bryr meg om hva som står i journalen. Jeg har heller ikke lest den, burde jeg det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 frosken skrev (28 minutter siden): Hva i all verden er det du er så provosert over i denne tråden? Du har fått ryddige og høflige svar, og så ender du opp med å bli ganske ufin? Jeg blir bare oppgitt over kulturen som er her inne. Om Kupton kommer med ufine svar (som bla å be en deprimert å skjerpe seg) så er det ingen som reagerer🤷🏿♂️🤷🤷🏿♂️🤷🏻♂️ Har bare et spørsmål til. Kan Moder Dol slette brukeren min????? Please Anonymkode: 205c3...c3a 0 Siter
frosken Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir bare oppgitt over kulturen som er her inne. Om Kupton kommer med ufine svar (som bla å be en deprimert å skjerpe seg) så er det ingen som reagerer🤷🏿♂️🤷🤷🏿♂️🤷🏻♂️ Har bare et spørsmål til. Kan Moder Dol slette brukeren min????? Please Anonymkode: 205c3...c3a Du kan ikke regne med at Admin leser alt du skriver, så hvis du vil at brukeren din skal slettes, så bør du enten ta direkte kontakt eller skrive i det forumet som er beregnet på henvendelser til Admin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 frosken skrev (Akkurat nå): Du kan ikke regne med at Admin leser alt du skriver, så hvis du vil at brukeren din skal slettes, så bør du enten ta direkte kontakt eller skrive i det forumet som er beregnet på henvendelser til Admin. Okii Anonymkode: 205c3...c3a 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 I min journal så sto det at moren min var kreftsyk en gang. Hun er frisk som en fisk😂 0 Siter
emilie321 Skrevet 6. november 2022 Skrevet 6. november 2022 Hurja skrev (1 time siden): Jeg er så naiv at jeg ikke bryr meg om hva som står i journalen. Jeg har heller ikke lest den, burde jeg det? Jeg har heller ikke lest journalen min og lever godt med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.