Gå til innhold

Juletre i potte. Vil det leve til jul ?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida skrev (18 minutter siden):

Jeg er mer spent på om treet overlever 😂

Men hvis det overlever, mot alle odds. Da er spørsmålet om du har hjerte til å kappe det? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg kjøpte litt mer vin enn kvota en gang og skulle ha med på flyet hjem fra utlandet en gang... Fikk så dårlig samvittighet og var så nervøs at jeg satte igjen de to ekstra flaskene på et toalett på Kastrup 😁😳

Du skal ikke forveksle redsel for å bli tatt tollen med samvittighet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Orion skrev (10 minutter siden):

Jeg håper du oppdaterer tråden på julaften, med bilde 😊

Jeg kan oppdatere allerede nå faktisk 😒Jeg prøvde akkurat å bære potta med treet inn bare for å teste hvordan det ville bli. Det så så stusselig ut at jobben var heeeelt bortkastet ja. Rett ut med det igjen !  🤣 Det blir ikke noe juletre inne nei. 

Hvis jeg er heldig kan det brukes ute med lys på. Men jeg skjønner ikke hva det var med det hel.... treet. Nå brukte jeg ikke votter og jeg  fikk en reaksjon på hendene. Har fått små hevelser som klør etter at jeg var borti det. 

Sååå mye styr med det treet til ingen nytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Jeg kan oppdatere allerede nå faktisk 😒Jeg prøvde akkurat å bære potta med treet inn bare for å teste hvordan det ville bli. Det så så stusselig ut at jobben var heeeelt bortkastet ja. Rett ut med det igjen !  🤣 Det blir ikke noe juletre inne nei. 

Hvis jeg er heldig kan det brukes ute med lys på. Men jeg skjønner ikke hva det var med det hel.... treet. Nå brukte jeg ikke votter og jeg  fikk en reaksjon på hendene. Har fått små hevelser som klør etter at jeg var borti det. 

Sååå mye styr med det treet til ingen nytte. 

Åja hehe det var jo leit 😅 

Det var sikkert karma fordi du stjelte det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Orion skrev (Akkurat nå):

Åja hehe det var jo leit 😅 

Det var sikkert karma fordi du stjelte det? 

Ja, tenkte det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Nicklusheletida
Orion skrev (På 10.11.2022 den 21.03):

Åja hehe det var jo leit 😅 

Det var sikkert karma fordi du stjelte det? 

Enden på denne saken endte slik : I dag kjøpe vi et kunstig tre på over 2 meter. Å ha kunstig tre på fjellet var ikke akkurat planen og egentlig helt feil, men slik ble det. Det ser veldig ektig ut da :) Står nå ferdig pyntet. 

Treet i potte står fortsatt ute og det er friskt, men for lite til å ha inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (42 minutter siden):

Enden på denne saken endte slik : I dag kjøpe vi et kunstig tre på over 2 meter. Å ha kunstig tre på fjellet var ikke akkurat planen og egentlig helt feil, men slik ble det. Det ser veldig ektig ut da :) Står nå ferdig pyntet. 

Treet i potte står fortsatt ute og det er friskt, men for lite til å ha inne. 

Har treet i potta overlevd så langt?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (20 timer siden):

Enden på denne saken endte slik : I dag kjøpe vi et kunstig tre på over 2 meter. Å ha kunstig tre på fjellet var ikke akkurat planen og egentlig helt feil, men slik ble det. Det ser veldig ektig ut da :) Står nå ferdig pyntet. 

Treet i potte står fortsatt ute og det er friskt, men for lite til å ha inne. 

Så kjekt med oppdatering 😊 Fint dere fant en løsning da, selv om det kanskje ikke var helt det dere så for dere. Litt imponert over at treet i potte fortsatt lever, hadde egentlig ikke forventet det, hehe 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...