Gå til innhold

Føler meg litt bedre av å lese hvor dårlig andres liv går

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker jeg likte å se på fengselsdokumentarer når jeg hadde det verst. Det fikk meg til å føle meg litt mindre alene om å ha det vanskelig. Nå orker jeg ikke å se på det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte å se farlig fedme da bmi bikket 40. Det var bare da jeg kunne føle meg slank eller bare tykk. Nå er bmi langt lavere og jeg har sluttet å se farlig fedme. Jeg vil ikke si jeg koste meg, men jeg tenkte det er større folk der ute.

Anonymkode: 6ad44...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg likte å se farlig fedme da bmi bikket 40. Det var bare da jeg kunne føle meg slank eller bare tykk. Nå er bmi langt lavere og jeg har sluttet å se farlig fedme. Jeg vil ikke si jeg koste meg, men jeg tenkte det er større folk der ute.

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan hanen bmi på 40

Anonymkode: d62a1...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke att du gidder svare. Spy ut litt grums? Kanskje har du også bulimi? Se der svarte jeg med samme mynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skal du ikke kutte ut å komme med slike negative kommentarer om vekt? Vi har skjønt at du er tynn og at du ikke skjønner hvordan det går an å veie mer. 

Det du burde skjønne er at folk er ulike og har ulike belastninger i livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da får du vel håpe at det aldri skjer deg. Mange lever i en tro om at «det kunne aldri vært dem» når det kommer til f.eks fedme, rusavhengighet, til og med fattigdom etc. Det ses ofte på som personlig mislykkethet, som noe de kunne unngått hvis de bare hadde vært litt bedre eller flinkere. Virkeligheten er ikke slik. Under riktige forhold kan alle bli sykelig overvektige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (2 timer siden):

Skal du ikke kutte ut å komme med slike negative kommentarer om vekt? Vi har skjønt at du er tynn og at du ikke skjønner hvordan det går an å veie mer. 

Det du burde skjønne er at folk er ulike og har ulike belastninger i livet sitt. 

Jo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...