Gå til innhold

Folk som pusser tenner i vasken …….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Klaskedo?? Gruer du deg til å dø? Jeg er redd for når jeg dør og skal i graven at jeg ikke er dø nok. Så jeg har sagt til en venn at de må sjekke om jeg er det og kakke meg i hodet først 

Anonymkode: 6ad41...b33

 

Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Ha ha ha, her kjenner jeg meg igjen 😂 Jeg er også redd for ikke å være nok død når jeg blir gravlagt. 

https://historienet.no/samfunn/hverdagsliv/skrekkslagne-europeere-ville-unnga-forferdelig-begravelsesfenomen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gruer du deg til å dø?

Jeg føler mest sinne når jeg tenker på min egen død. Jeg tror at etterpå er det som før vi ble født, ingen tilværelse i det hele tatt.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd for når jeg dør og skal i graven at jeg ikke er død nok.

Akkurat den risikoen tror jeg er forsvinnende liten i land med høy medisinsk standard i våre dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 time siden):

Jeg føler mest sinne når jeg tenker på min egen død. Jeg tror at etterpå er det som før vi ble født, ingen tilværelse i det hele tatt.

Akkurat den risikoen tror jeg er forsvinnende liten i land med høy medisinsk standard i våre dager. 

Sinne fordi du ikke lever mer da?men når du er dø da kan du ikke føle mer.. det er kjedelig om man ikke blir født på ny som en fugl eller no. Synes jeg.

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Tenk hvordan det var før, jeg tror det er har skjedd i vår tid også at man ikke er odentelig død når man leveres på likhuset. Jeg mener jeg har hørt det har skjedd og at den som var død banket opp kisten i sin egen begravelse. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Ha ha ha, her kjenner jeg meg igjen 😂 Jeg er også redd for ikke å være nok død når jeg blir gravlagt. 

😂 det er godt jeg ikke er alene i det..

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sinne fordi du ikke lever mer da?men når du er død da kan du ikke føle mer.. det er kjedelig om man ikke blir født på ny som en fugl eller no. Synes jeg.

Ja - fordi livet erstattes av fullstendig og evigvarende tomhet. Jeg tror verken på gjenfødelse, himmel eller helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 minutt siden):

Ja - fordi livet erstattes av fullstendig og evigvarende tomhet. Jeg tror verken på gjenfødelse, himmel eller helvete. 

Så vi bare forsvinner i ingenting? Jeg tror jeg har levd før en gang i 1910 eller noe. Kan ikke skjønne at jeg er jeg og at jeg aldri har vært et annet menneske før det er for kjedelig. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så vi bare forsvinner i ingenting?

Det er et trosspørsmål. Hvis det er noe på den andre siden, skal jeg ta det som en positiv overraskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (3 minutter siden):

Det er et trosspørsmål. Hvis det er noe på den andre siden, skal jeg ta det som en positiv overraskelse. 

Jeg vet heller ikke hva jeg tror men jeg håper jeg har levd en gang før. Men da ligger vi bare der da i en mørk grav og blir spist opp av snegler og maur. Synes det er dumt vi bare har to valg eller og bli brent i en ovn .

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men da ligger vi bare der da i en mørk grav og blir spist opp av snegler og maur.

"Vi" er ikke der mer, bare innpakningen / skallet. Jeg foretrekker uansett kremasjon, men har full forståelse for at andre mener noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (1 time siden):

"Vi" er ikke der mer, bare innpakningen / skallet. Jeg foretrekker uansett kremasjon, men har full forståelse for at andre mener noe annet. 

Nei de sier så at vi ikke er der… men kroppen er jo der. Jeg vil bli kastet i havet eller på er fjell. Kanskje på k2

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så noen lever med utedo enda? Jeg gruer meg til å dø. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Har du besteforeldre i live? Om ikke kan du spørre foreldrene dine om dette. De aller, aller fleste på 40-50 år kjenner historier om folk som har hatt utedo. 

Kan forresten supplere @laban og legge til at deling av sanitæranlegg utenfor egen bolig eller utedo (gjerne med forbrenningstoalett) er på full fart opp blant idealistiske unge som ønsker å bo i microhus. Denne trenden har nok kommet lenger i Europa, men også i Norge velger stadig flere unge dette av idealistiske grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (1 time siden):

Har du besteforeldre i live? Om ikke kan du spørre foreldrene dine om dette. De aller, aller fleste på 40-50 år kjenner historier om folk som har hatt utedo. 

Kan forresten supplere @laban og legge til at deling av sanitæranlegg utenfor egen bolig eller utedo (gjerne med forbrenningstoalett) er på full fart opp blant idealistiske unge som ønsker å bo i microhus. Denne trenden har nok kommet lenger i Europa, men også i Norge velger stadig flere unge dette av idealistiske grunner.

For og spare strøm? Ja har besteforeldre i livet bare at jeg aldri har tenkt på det før som interessant før nå denne tråden. Men jeg er enda mer stresset over hva som skjer etter døden. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så vi bare forsvinner i ingenting? Jeg tror jeg har levd før en gang i 1910 eller noe. Kan ikke skjønne at jeg er jeg og at jeg aldri har vært et annet menneske før det er for kjedelig. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Å aligavel husker du ikke at folk pissa i utslagsvsdken?

Anonymkode: b1d7c...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å aligavel husker du ikke at folk pissa i utslagsvsdken?

Anonymkode: b1d7c...848

Nei det husker jeg ikke. Kan ikke ha gjort det selv.

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For og spare strøm? Ja har besteforeldre i livet bare at jeg aldri har tenkt på det før som interessant før nå denne tråden. Men jeg er enda mer stresset over hva som skjer etter døden. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Ja la oss si at det er for å spare strøm :) Kanskje du skal slå av strømmen på toalettet før du legger deg i kveld - der er det nok masse å spare 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 13.54):

Problemet er at det kan tette igjen sluken i kjøkkenvasken pluss at det er utrolig ekkelt. 

Anonymkode: e04f2...75a

 

AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 13.59):

Det er utrolig ekkelt at noen gjør sånt i kjøkkenvasken…

Anonymkode: e04f2...75a

 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ekkelt fordi der holder man på med mat 

Anonymkode: 6ad41...b33

Dagens fjasetråd!! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (19 timer siden):

Ja la oss si at det er for å spare strøm :) Kanskje du skal slå av strømmen på toalettet før du legger deg i kveld - der er det nok masse å spare 😇

Hva om jeg snubler og brekker lårhalsen? Må ha lys på badet 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om jeg snubler og brekker lårhalsen? Må ha lys på badet 

Anonymkode: 6ad41...b33

Hm. Snedig valg å ha montert lyset i toalettet. Hos meg er det montert lys over speilet og i taket, ikke i toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...