Gå til innhold

Folk som pusser tenner i vasken …….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det gjør det ikke. Vasker opp i varmt vann 

Anonymkode: 6ad41...b33

Da er det bare å vaske vasken med varmt vann etter du har spyttet oppi der. Null problem.

Anonymkode: d3b19...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine skrev (19 timer siden):

Trenger ikke vaske hender hvis du ikke tørker deg og det gjør man jo ikke når man tisser bak en busk. Ingen er interessert i masse do-papir overalt. Men det er altså fullt mulig å vaske hender når man er ute. Jeg har alltid med såpe på tur og man finner alltids litt vann som funker til å vaske hender i.

Jeg gjør det om jeg må, men jeg syns offentlig toaletter ofte er forferdelig uhygieniske og ekle.

Ja offentlig totalfett er ekle. Jeg vasker hender minst 15 ganger om dagen hvis jeg ikke hadde hatt tilgang på å vaske meg er jeg sikker på jeg hadde vært syk hele tiden. Er du ikke redd for rev eller andre u dyr som hopper opp og biter? Jeg bader aldri i sjøen på grunn av det heller. Aldri skjønt de som lever i naturen hva de gjør med sånt. Det er ikke bekker over alt i skogen… 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Da er det bare å vaske vasken med varmt vann etter du har spyttet oppi der. Null problem.

Anonymkode: d3b19...b14

Spytter i vasken på badet aldri i kjøkkenvasken. Grunnen til jeg lagde tråden var fordi en eks venn gjorde det. 

Anonymkode: 6ad41...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...