Gå til innhold

Er såkalt rasisme verre enn alt annet?

Anbefalte innlegg

erik123 skrev (6 minutter siden):

Du får nøye deg med det som er skrevet. Skjønner du er en som tror at alle hvite er rasister. Slike finner vi på venstresiden, og de har sjelden rett. 

Nei, jeg nøyer meg ikke med det som er skrevet. Det er jo grunnleggende debatteknikk at man kan underbygge evt dokumentere påstander. Ellers kan man jo si hva som helst og bare avspise det med "du får nøye deg med hva som er skrevet".

Det er også aldeles elendig debatteknikk å ilegge andre debattanter ekstreme meninger som "du er en som tror at alle hvite er rasister". Det blir så usaklig at jeg klarer ikke ta deg alvorlig som debattant lenger.

Endret av Vhanja

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (40 minutter siden):

Du får nøye deg med det som er skrevet. Skjønner du er en som tror at alle hvite er rasister. Slike finner vi på venstresiden, og de har sjelden rett. 

Med andre ord så lyver du og drar bare tilfeldige påstander ut av ræva di.

Takk for bekreftelsen om at du bare spres vås.

Anonymkode: e72f4...661

AnonymBruker
Vhanja skrev (35 minutter siden):

Nei, jeg nøyer meg ikke med det som er skrevet. Det er jo grunnleggende debatteknikk at man kan underbygge evt dokumentere påstander. Ellers kan man jo si hva som helst og bare avspise det med "du får nøye deg med hva som er skrevet".

Det er også aldeles elendig debatteknikk å ilegge andre debattanter ekstreme meninger som "du er en som tror at alle hvite er rasister". Det blir så usaklig at jeg klarer ikke ta deg alvorlig som debattant lenger.

nettopp.

Anonymkode: e72f4...661

Vhanja skrev (2 timer siden):

Du får gjøre som du vil, jeg bryr meg ikke. Så du mener det er ekstremt at sosialister kaller folk i Frp for rasister? Er det løgn og? 

Det skal ingen ting til i dag for å bli kalt rasist. Er du imot innvandring får du stempelet. 

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slutt å bruk religion og "kultur" som unnskyldning for å støtte noe som faktisk er en form for rasisme. Det finnes nok av muslimske kvinner som har giftet seg med en ikke-muslimsk mann. Det er så merkelig at dere på den "gode" venstresiden er så opptatt av å støtte en så kvinneundertrykkende, og ikke rent lite rasistisk, religion og kultur.

Anonymkode: 06952...ab6

Det er ingen "form for rasisme". Hvis du tror det så tar du rett og slett feil. Dessuten kan du også slutte med våset om "dere på venstresiden". For en dårlig og usaklig måte å debbatere på. Hold deg til sak istedenfor å stemple meningsmotstandere, for ellers kan du like godt la være å diskutere. 

erik123 skrev (54 minutter siden):

Du får gjøre som du vil, jeg bryr meg ikke. Så du mener det er ekstremt at sosialister kaller folk i Frp for rasister? Er det løgn og? 

Det skal ingen ting til i dag for å bli kalt rasist. Er du imot innvandring får du stempelet. 

Det går ikke an å diskutere med deg når du bare slenger rundt med stråmenn slik du gjør. Ro ned aggresjonen og beskyldningene ti hakk så går det kanskje an å diskutere dette på en saklig måte.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk må ikke begrunne akt de skriver. 

Anonymkode: 2be9f...f9d

Nei, det må de ikke. Men hvis de ønsker å bli tatt seriøst, og ønsker at deres påstand skal ha noen som helst tyngde, så er det lurt. Løse påstander kan hvem som helst si om hva som helst, det er helt meningsløst.

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Det er ingen "form for rasisme". Hvis du tror det så tar du rett og slett feil. Dessuten kan du også slutte med våset om "dere på venstresiden". For en dårlig og usaklig måte å debbatere på. Hold deg til sak istedenfor å stemple meningsmotstandere, for ellers kan du like godt la være å diskutere. 

Men det er jo sant, det er de på venstresiden som stempler alle andre. Tror de er bedre sjøl. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er jo sant, det er de på venstresiden som stempler alle andre. Tror de er bedre sjøl. 

Jeg er lei for at jeg får deg til å føle deg som et dårligere menneske, men ingenting av det jeg har skrevet har hatt fokus på deg som person. Når du angriper mennesker som uten den minste intensjon eller hensikt får deg til å føle sånn, så bør du nok gå i deg selv. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er nå i hvert fall andre enn "venstresiden" som stempler folk i denne tråden.

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det stemmer ikke helt vel.

Anonymkode: 06952...ab6

Jeg har blitt stemplet som en som tror at alle hvite er rasister, kun fordi jeg våget å be om utdypning av bastante påstander. I tillegg blir også en hel haug med meninger om rasisme stemplet på denne vage "venstresiden".

Endret av Vhanja
AnonymBruker
Vhanja skrev (8 timer siden):

Jeg har blitt stemplet som en som tror at alle hvite er rasister, kun fordi jeg våget å be om utdypning av bastante påstander. I tillegg blir også en hel haug med meninger om rasisme stemplet på denne vage "venstresiden".

Når skal du få inn i hodet ditt at ikke alle  hvite er rasister? Hvordan får du slike sprø tanker? 

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Når skal du få inn i hodet ditt at ikke alle  hvite er rasister? Hvordan får du slike sprø tanker? 

Slutt å troll, det ødelegger bare tråden.

Når det er sagt så er den vel temmelig skakkjørt allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...