Gå til innhold

Tannlegeskrekk og tannvondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tannpine i en tann samtidig er tannlegeskrekken stor. Det er en visdomstann som må ut. Kan jeg trekke den selv på gamle måten tråd og dør?

Anonymkode: 8dbba...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har tannpine i en tann samtidig er tannlegeskrekken stor. Det er en visdomstann som må ut. Kan jeg trekke den selv på gamle måten tråd og dør?

Anonymkode: 8dbba...529

Nei, det kan du ikke. Gå til tannlegen og få det fikset før det blir verre (tro meg, rotspissbetennelse vil du ikke ha). Be om noe beroligende hvis du behøver det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
RandomGrace

Hei alle sammen. Anonym, jeg forstår deg veldig godt. På grunn av dette har jeg unngått tannlegen i omtrent 8 år, selv for vanlige undersøkelser. Du kan ikke forestille deg hvor mye penger jeg nå må bruke for å få alt fikset og leget. Og det morsomste er at det egentlig ikke er vondt i det hele tatt når det kommer til tannbehandling. Visdomstennene blir vanligvis trukket ut, det er ikke vondt under selve prosessen, men smerten kan vedvare i opptil 10 dager etterpå. Uansett vil det måtte gjøres før eller senere, jeg ønsker deg lykke til slik at du ikke opplever noen alvorlige komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...