Gå til innhold

Hva er din beste julebrus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ingenting slår CB julebrus! I år er siste året de lager den her i Kristiansand 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😥

Smakte Sørlandets julebrus i går. Den er veldig mye søtere. Gled ned, men jeg kjøper ikke den igjen på noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gammel telemarking går jeg alltid for den oransje julebrusen til Trio. Ingen jul uten den :) Finnes også i lett versjon. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hva jeg liker best. Jeg kjøper en type brun julebrus uten tilsatt sukker, men jeg har som vanlig ikke lagt merke til navnet på den. Slik som ellers i livet mitt. Jeg legger ikke merke til merker, navn på artister og skuespillere og heller ikke min egen fysioterapeut kom jeg på etter å ha hatt henne i ett år. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best den med bilde av nisse og reinsdyr på flasken, tror jeg. Husker ikke hva den heter. Når det er sagt synes jeg egentlig de fleste julebrusene smaker ganske så likt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion skrev (17 minutter siden):

Jeg liker best den med bilde av nisse og reinsdyr på flasken, tror jeg. Husker ikke hva den heter. Når det er sagt synes jeg egentlig de fleste julebrusene smaker ganske så likt 😄

Rudolf og Nissen? :) Den er god den! Lages av Oskar Sylte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady HM skrev (2 minutter siden):

Virkelig ingen - de er altfor søte alle sammen 🙂 

Har du smakt Austmann? Den var i alle fall ikke søt, tenderte mer mot øl synes jeg, var grusom etter min smak, men sikkert god for den som liker øl. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...