Gå til innhold

Hva er din beste julebrus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Har du smakt Austmann? Den var i alle fall ikke søt, tenderte mer mot øl synes jeg, var grusom etter min smak, men sikkert god for den som liker øl. :) 

Nei, det har jeg ikke - men siden du sier at den tenderer mot øl trenger jeg nok ikke å smake på den heller 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lady HM skrev (27 minutter siden):

Nei, det har jeg ikke - men siden du sier at den tenderer mot øl trenger jeg nok ikke å smake på den heller 🤣

Ble tømt ut etter en slurk her i alle fall. Smakte ikke på noen måte julebrus. Men Austmann er vel en ølprodusent så det var kanskje ikke så rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Ble tømt ut etter en slurk her i alle fall. Smakte ikke på noen måte julebrus. Men Austmann er vel en ølprodusent så det var kanskje ikke så rart.

Der har du nok svaret ditt 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (På 27.11.2022 den 12.45):

Trodde det var opplest og vedtatt at Hamar er best. Når det er sagt drikker jeg ikke julebrus.

Lerum er best julebrus skal være rød ellers kan det ikke kalles julebrus

Anonymkode: 63fb4...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...