Gå til innhold

Forslag til julegave til foreldre som har alt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler ønskelister. Vi sender ønskelister til hverandre innad i familien på slutten av november. Det gjør julegavehandlingen mye enklere, og det er også kjekkere og gi (og få) gaver man vet man ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pappa lager jeg i år karameller og brente mandler som jeg har på glass og enten vin eller kaffebønner til kaffemaskinen. Han virker til å sette pris på slikt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (43 minutter siden):

Til pappa lager jeg i år karameller og brente mandler som jeg har på glass og enten vin eller kaffebønner til kaffemaskinen. Han virker til å sette pris på slikt. 

 

Jeg vurderer å gi en flaske vin pluss konfekt til dem. De sier alltid at de har alt, og det de setter pris på er bare noe sjokolade. 

Anonymkode: fd53d...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (45 minutter siden):

Til pappa lager jeg i år karameller og brente mandler som jeg har på glass og enten vin eller kaffebønner til kaffemaskinen. Han virker til å sette pris på slikt. 

 

Tenkte å kjøpe ullpledd til dem. Men det er dyrt og jeg vet ikke om de noengang kommer til å bruke det. Det typiske er at de bare ligger slikt inn i boden. Tenkte også på klær. Men de er kresne på ting. Tenker at sjokolade og vin er nok det beste å kjøpe til mine foreldre. 

Anonymkode: fd53d...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gi. Noen forslag? 

Anonymkode: fd53d...dc7

Min far og hans samboer har i mange år fått gavekort på en fin restaurant/hotell fra oss ungene i spleisegave og det har de satt stor pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten noe de kan spise opp, drikke opp eller brenne opp, typen kurv med litt godsaker av litt "finere" merker enn de pleier å kjøpe seg selv, og f.eks. figur-stearinlys eller flaxlodd ved siden av.

Eller gavekort på Ticketmaster eller en annen opplevelse som er enkelt å få brukt der de bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har først og fremst pleid å få bøker, og unntaksvis noe klær, enten noe hun ønsker seg og/eller trenger (sokker o.l.) eller kanskje et fint skjerf. Barna har pleid å gi hjemmelaget konfekt, brente mandler eller lignende til besteforeldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Min mor har først og fremst pleid å få bøker, og unntaksvis noe klær, enten noe hun ønsker seg og/eller trenger (sokker o.l.) eller kanskje et fint skjerf. Barna har pleid å gi hjemmelaget konfekt, brente mandler eller lignende til besteforeldre. 

Der sa du noe. Kanskje jeg skal kjøpe noen tykke ullsokker til dem pluss konfekt 🥰

Anonymkode: fd53d...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der sa du noe. Kanskje jeg skal kjøpe noen tykke ullsokker til dem pluss konfekt 🥰

Anonymkode: fd53d...dc7

Alltid brukbart og velkomment :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Der sa du noe. Kanskje jeg skal kjøpe noen tykke ullsokker til dem pluss konfekt 🥰

Anonymkode: fd53d...dc7

Ullsokker og konfekt er aldri feil! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gi. Noen forslag? 

Anonymkode: fd53d...dc7

Noe spiselig, en opplevelse (gjerne sammen med deg/dere) eller billett til noe de vil like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Der sa du noe. Kanskje jeg skal kjøpe noen tykke ullsokker til dem pluss konfekt 🥰

Anonymkode: fd53d...dc7

Kan du fortelle svigermor at jeg mye heller vil ha sokker og konfekt enn pynteting og kjøkkengreier 😅 #slemogutakknemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg skulle kjøpt til eldre mennesker som har alt ville jeg kjøpt en gjenstand som forberedte til pensjonist tiden. F.eks en potte eller forsterket briller. 

Anonymkode: 48176...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde jeg skulle kjøpt til eldre mennesker som har alt ville jeg kjøpt en gjenstand som forberedte til pensjonist tiden. F.eks en potte eller forsterket briller. 

Anonymkode: 48176...e0d

Haha. 😅 Det skal jeg gjøre til min 54 år gamle far. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde jeg skulle kjøpt til eldre mennesker som har alt ville jeg kjøpt en gjenstand som forberedte til pensjonist tiden. F.eks en potte eller forsterket briller. 

Anonymkode: 48176...e0d

Potte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...