Gå til innhold

Bra nok julegave til mine foreldre?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en ullgenser i skapet som jeg hadde fått i gave tidligere. Den er helt ny og som jeg ikke bruker. Den lå ubrukt i en eske i skapet.Jeg valgte derfor å gi den til min mor pluss konfekten. Jeg klarte å finne en god tskjorte med god kvalitet til min far, og lå ved to par ullsokker til han. Vil ikke gjøre forskjell på dem men ser jo at min mor får en dyrere gave. Men jeg har ikke økonomi til å bruke for mye i julegaver. Og ullgenseren ble jo gratis på en måte. 

Hva tenker dere? Var dette fine gaver til foreldrene mine? 

Anonymkode: 57404...a4e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/470019-bra-nok-julegave-til-mine-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde en ullgenser i skapet som jeg hadde fått i gave tidligere. Den er helt ny og som jeg ikke bruker. Den lå ubrukt i en eske i skapet.Jeg valgte derfor å gi den til min mor pluss konfekten. Jeg klarte å finne en god tskjorte med god kvalitet til min far, og lå ved to par ullsokker til han. Vil ikke gjøre forskjell på dem men ser jo at min mor får en dyrere gave. Men jeg har ikke økonomi til å bruke for mye i julegaver. Og ullgenseren ble jo gratis på en måte. 

Ja det syns jeg var fine gaver :) 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Altså det er snakk om en ullundertøy. Ikke tykk ullgenser. 

Da synes jeg gavene er "likeverdige", selv om prisen er litt forskjellig. Foreldrene dine bryr seg helt sikkert ikke om det. Hvis de bor sammen, blir jo kanskje konfekten litt til begge.

Absolutt bra nok gaver, synes jeg. Foreldre ønsker garantert ikke å få gaver fra egne barn som gjør økonomien deres vanskelig.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns også at dette er fine gaver, men bare ett kontrollspørsmål - er genseren i din mors størrelse? Ettersom den har ligget i skapet vil hun jo ikke få byttet den om den ikke passer. Tror du ellers hun vil like fargen? 

Annonse

Kayia skrev (12 minutter siden):

Jeg syns også at dette er fine gaver, men bare ett kontrollspørsmål - er genseren i din mors størrelse? Ettersom den har ligget i skapet vil hun jo ikke få byttet den om den ikke passer. Tror du ellers hun vil like fargen? 

Ja min mor bruker samme størrelse som meg. Jeg tror at hun vil like fargen. Det er en ullundertrøye. Hun har en ullundertrøye som hun går med hver gang jeg ser henne. Så tror hun liker ullundertrøye. :)

laban skrev (57 minutter siden):

Da synes jeg gavene er "likeverdige", selv om prisen er litt forskjellig. Foreldrene dine bryr seg helt sikkert ikke om det. Hvis de bor sammen, blir jo kanskje konfekten litt til begge.

Absolutt bra nok gaver, synes jeg. Foreldre ønsker garantert ikke å få gaver fra egne barn som gjør økonomien deres vanskelig.

Enig i det. Jeg puttet konfekten inni til henne fordi jeg vet at hun elsker den type konfekt. Hun deler garantert med min far. Tenkte å legge ved noe mer til min far. Men gaven ser bra ut nå synes jeg. :)

Jeg tenkte først å gi dem et par ullsokker hver pluss konfekten på deling. Men jeg følte det ble litt lite. Var glad for at jeg kom på ulltrøyen.  Ikke lett når man har lite penger heller. 

Det er gjerne lurt å legge av ting man kjøper på tilbud og ikke bruker/ eller gaver fått av andre som man ikke bruker. For da har man plutselig noen gaver å gi til anledninger. 

Men synes at julen er et press uten sidestykke. Men det er hyggelig å kunne klare å gi en fin gave til foreldre og barna mine. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja min mor bruker samme størrelse som meg. Jeg tror at hun vil like fargen. Det er en ullundertrøye. Hun har en ullundertrøye som hun går med hver gang jeg ser henne. Så tror hun liker ullundertrøye. :) 

Da syns jeg dette høres ut som fine gaver :) 

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Foreldre er alltid mest opptatt av at ungene deres klarer seg økonomisk. 

Dessuten er det en flott gave og ingen kommer til å bry seg om at det ene er dyrere enn den andre :)

Annonse

Jeg hadde også blitt glad for både ulltrøye eller ullsokker. Og ikke minst så hadde jeg blitt glad for at datteren ikke hadde gitt over evne. Hun har nemlig en tendens til å gi meg dyre gaver og det synes jeg ikke hun skal. I år håper jeg virkelig at hun ikke gjør det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...