Gå til innhold

Hva er din favorittkake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Disse liker jeg best:

*napoleonskake (helst fra ett bestemt bakeri her i byen, tror det er romkrem de har i den)

*Saftig sjokoladekake med sjokoladekrem, ulike varianter (gjerne med litt appelsinsmak i), den Sting-kaka så velidg god ut!

*bløtkake, men det må være min/mammas oppskrift 

*verdens beste

Jeg er veldig glad i gjærbakst, gjerne noe med vanlijekrem i. Smakte anisboller her en dag, det var veldig godt!

Jeg liker ikke marsipankake eller suksessterte. 

Jeg spiser det meste av kake, men det er par sorter jeg ikke nødvendigvis forsyner meg av og det er tropisk aroma og ostekake, liker kun en type ostekake og det er en som søskenbarnet mitt lager med pepperkaker i bunnen, ellers kommer jeg ingen vei med konsistensen på ostemassen på ostekaker.

Men gi meg Kvæfjordkake, Napoleonskake, lukket valnøtt, nøttebunn med krem og bær, gulrotkake - alt går i grisen! 😂🐷

Annonse

Grendel skrev (30 minutter siden):

Det går ikke an å velge én. Det blir som å velge mellom barna sine.

Jeg vil bare si at en tradisjonell norsk bløtkake med jordbær og hjemmebakt sukkerbrød kan være sjokkerende frisk og god.

Jeg tenker voksenvarianten uten masse seigmenn.

Er enig i at det ikke går an å velge en, men bløtkake spiser jeg mest for å være høflig.  Derimot så er en god og saftig sjokolade kake veldig godt. I disse tider så er en god kransekake helt toppers.

Grendel skrev (42 minutter siden):

Det går ikke an å velge én. Det blir som å velge mellom barna sine.

Jeg vil bare si at en tradisjonell norsk bløtkake med jordbær og hjemmebakt sukkerbrød kan være sjokkerende frisk og god.

Jeg tenker voksenvarianten uten masse seigmenn.

Tror du hadde likt min bløtkake! Dynker godt, enten med ananasjuice eller Solo, og har jordbær, rørt jordbærsyltetøy og som regel ananas , samt alltid vaniljekrem i. Hjemmebakt sukkerbrød selvsagt 😊 Ingen seigmenn 😁

påskelilje skrev (16 minutter siden):

Tror du hadde likt min bløtkake! Dynker godt, enten med ananasjuice eller Solo, og har jordbær, rørt jordbærsyltetøy og som regel ananas , samt alltid vaniljekrem i. Hjemmebakt sukkerbrød selvsagt 😊 Ingen seigmenn 😁

Når kan jeg komme på besøk? 😋

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...