Gå til innhold

Smerten av å ikke kunne få barn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk barn og hadde psykoselidelse men lett ble det ikke, selvfølgelig ville jeg vært frisk og vært der for dem hele tiden. Men det gikk på et vis selv om jeg gledet meg til de ble voksne og klarte seg selv, det var tungt. 

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har bipolar lidelse og to barn. Det går veldig fint. Er det schizofreni dere har, som tenker at dere ikke kan velge barn pga sykdom?  

Anonymkode: e09b5...e41

Ja

Hvorfor må noen få denne sykdommen? Jævla drittliv. Vil det noen gang gå over? Jeg vil så gjerne få til ting og få til livet, men hjernen min fungerer ikke optimalt. Jeg kom i en annen tilstand jeg ikke komme meg ut av. Man møter generelt lite forståelse fra andre enn helsevesenet også, folk dømmer og tror man er lat eller dum.

Når man får denne sykdommen må man være klar for et helvete. Du mister all selvtillit, blir alvorlig deprimert, klarer ikke sosialisere, mister all energi, tvangstanker, ingen forstår seg på deg, man får uriktige opplysninger om seg selv og virkeligheten, det tar lang tid i helsevesenet å finne rett medisin og behandling, til og med noen helsepersonell viser liten forståelse og sender en av gårde på ditt og datt uten at man klarer å snakke noen i mot.

Everybody skrev (3 timer siden):

Hvorfor må noen få denne sykdommen? Jævla drittliv. Vil det noen gang gå over? Jeg vil så gjerne få til ting og få til livet, men hjernen min fungerer ikke optimalt. Jeg kom i en annen tilstand jeg ikke komme meg ut av. Man møter generelt lite forståelse fra andre enn helsevesenet også, folk dømmer og tror man er lat eller dum.

Du er heldig som i det minste får forståelse av helsevesenet da.. Mange som ikke får en dritt hjelp. 

Anonymkode: 731d2...1b2

Annonse

Den forsvunne diamanten
Everybody skrev (55 minutter siden):

Hva er det egentlig som gjør at du med psykoselidelse finner det vanskelig å ta vare på barn? Hvilke symptomer?

Vrangforestillinger og negative symptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...