Gå til innhold

Rar i hodet og kroppen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (7 minutter siden):

I dag har jeg følt meg ekstra rar, kan det ha med zoloft å gjøre? Har ikke lyst å være sånn i morgen, planen er å gå på besøk til en venn. Det er så ubehagelig å være rar. 

Hva mener du med rar?

Ellers er det helt vanlig med bivirkninger de første ukene når man starter opp på psykofarma. 

Anonymkode: 8be46...385

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med rar?

Ellers er det helt vanlig med bivirkninger de første ukene når man starter opp på psykofarma. 

Anonymkode: 8be46...385

Ør i hodet på en måte og litt fjern og da blir jeg redd. 

Hvilke bivirkninger er vanlig da? Som jeg har det nå? 

Annonse

stjernestøv skrev (33 minutter siden):

I dag har jeg følt meg ekstra rar, kan det ha med zoloft å gjøre? Har ikke lyst å være sånn i morgen, planen er å gå på besøk til en venn. Det er så ubehagelig å være rar. 

Tror ikke du er så rar som du tror, da hadde du ikke hatt venner🙂

Anonymkode: 1b689...2b8

stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Det er så skummelt å lese om :( 

Jeg skjønner deg godt 😄 men jeg fikk medisiner og plutselig fikk jeg noen helt makabre mareritt. Jeg skjønte ingenting av det og lurte på hva i all verden som skjedde. Det var virkelig mareritt med stor M. Da sa en glup venninne at jeg burde lese om bivirkninger, og riktignok, der sto mareritt som en! Så det var i hvertfall betryggende, så det er godt mulig du vil føle det også. Ellers så er det nok ubehagelig å føle seg rar, men det er nesten garantert ikke noe skummelt. 

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner deg godt 😄 men jeg fikk medisiner og plutselig fikk jeg noen helt makabre mareritt. Jeg skjønte ingenting av det og lurte på hva i all verden som skjedde. Det var virkelig mareritt med stor M. Da sa en glup venninne at jeg burde lese om bivirkninger, og riktignok, der sto mareritt som en! Så det var i hvertfall betryggende, så det er godt mulig du vil føle det også. Ellers så er det nok ubehagelig å føle seg rar, men det er nesten garantert ikke noe skummelt. 

Ok. Kom ikke inn på felleskatalogen. Er ubehagelig å føle seg rar ja men har jo vært rar før og,blir bare redd av det. At det skal være noe galt med hjernen. 

Annonse

ISW skrev (2 minutter siden):

Det er helt normalt å oppleve en del rare ting i oppstarten med SSRI. Økt angst, ørhet og svimmelhet er vanlig og har sin naturlige forklaring. Heldigvis går det over etter ikke så lang tid. 

Ok. Da håper jeg det går over snart. 

ISW skrev (På 18.12.2022 den 21.32):

Det er helt normalt å oppleve en del rare ting i oppstarten med SSRI. Økt angst, ørhet og svimmelhet er vanlig og har sin naturlige forklaring. Heldigvis går det over etter ikke så lang tid. 

Vet du hvor lang tid det er snakk om? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...