Gå til innhold

Hvor lenge hadde du fastvakt på psykiatrisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei det var ikke ment sånn. Vil bare vite hvor lenge jeg kommer til å ha det.

Anonymkode: ec897...a17

Vil  tippe du har det til du er mindre utagerende, rolig nok til ikke  ha det.

Endret av Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det finnes det jo ingen fasit på. Det er jo opp til hvor lenge de som jobber der anser det som nødvendig for deg.

Anonymkode: 53eb2...651

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til de som har hatt en som sitter utenfor døra hele tiden. Hvor lenge hadde dere det?

Det varierer veldig hvor lenge noen trenger fastvakt, men jeg håper at du snart er tryggere og orker livet ditt litt bedre. Når du blir mindre desperat, så trenger du nok ikke fastvakt lenger:-)

frosken skrev (18 minutter siden):

Det varierer veldig hvor lenge noen trenger fastvakt, men jeg håper at du snart er tryggere og orker livet ditt litt bedre. Når du blir mindre desperat, så trenger du nok ikke fastvakt lenger:-)

Hvor har ts skrevet dette?

Anonymkode: def3d...e32

AnonymBruker skrev (På 20.12.2022 den 16.10):

Det finner du ikke ut utfra hvor lenge andre har hatt fastvakt. Det kommer an på hva du sier og hvordan du oppfører deg. Håper du har det akkurat så lenge som du trenger det.

God bedring!

Anonymkode: ede85...f2b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...