Gå til innhold

Kupton, hvis du hadde BP2, hvilke medisiner ville du fortrukket selv?

Anbefalte innlegg

Det er så stor variasjon av behandling av denne lidelsen. Noen er restriktive med litium, andre bruker store doser AP, noen klarer seg med bare Lamictal. Bivirkningene er jo svært ulike ut fra disse ulike medisinene. Så du med kunnskap om både behandling og bivirkninger, om du hadde bp2, hva slags medisiner eller kombo ville du fortrukket @kupton? Svar gjerne du også @ISW da du har så inngående kunnskap om medisiner. 

Anonymkode: b3091...e74

Fortsetter under...

Jeg ville alltid fulgt de internasjonale behandlingsretningslinjene. De trenger ikke være riktige for meg, men de er de som mest sannsynlig er riktige.

Jeg ville startet med Lamictal og sørget for at serumkonsentrasjonen var i riktig område.

Jeg er enig med Kupton. Ville forholdt meg til retningslinjene, og forholdt meg til en kompetent behandler som kunne håndtere symptomene. Siden jeg ikke har BP2 er det litt vanskelig å ta stilling til spørsmålet generelt 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...