Gå til innhold

Til dere som får en litt annerledes jul❤️

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten

Håper dere får det som bra som mulig. Jeg kommer til å feire julen på psykiatrisk så dere er ikke alene om å ha en litt kjip jul. Prøv å gjøre noe hyggelig med dere selv. Jeg selv hat pyntet litt på rommet og skal se på jule tv. Uansett hva slags jul dere skal ha så ønsker jeg alle en God jul❤️❤️🎄🎅🏼

Fortsetter under...

Everybody skrev (30 minutter siden):

Hva gjør man på psykiatrisk på julaften? Er det middag osv? Høres jo ikke så verst ut hvis det er noe opplegg?

Det er mat, dessert, de ansatte pynter seg, man ser på juleTV osv. Jeg syntes det var helt greit sett bort fra årsaken til at jeg måtte være der. 

Hadde ikke maktet ordinær feiring uansett. Har vært to julaftner innlagt. 

God jul til deg Diamanten ❤

Annonse

God jul! 
Håper du får en rolig og fin julekveld. Ta inn et ekstra teppe på rommet ditt, så du virkelig kan krype sammen med en deilig kopp kakao ❄️

Her blir det også en annerledes jul. Jeg er syk med korona. 
Feberen gir seg ikke, og halsen er vond. 
Jeg gruer meg til å bli alene hjemme, da resten av familien planlegger å dra til svigers.

Jeg vil ikke smitte noen, så lenge jeg har feber bør jeg holde meg hjemme.

Jeg vet jeg kommer til å bli ekstra trist, og redd, når de drar… Min første jul som syk..

Den forsvunne diamanten
Kashmir skrev (1 time siden):

God jul Diamanten ❤

En annerledes jul kan være like god som annen jul. Og den tradisjonelle kan være et mareritt for mange også. Husk det. 

Takk, ja er noen som ikke har det bra med vanlig jul heller.

Den forsvunne diamanten
usikker skrev (6 minutter siden):

God jul! 
Håper du får en rolig og fin julekveld. Ta inn et ekstra teppe på rommet ditt, så du virkelig kan krype sammen med en deilig kopp kakao ❄️

Her blir det også en annerledes jul. Jeg er syk med korona. 
Feberen gir seg ikke, og halsen er vond. 
Jeg gruer meg til å bli alene hjemme, da resten av familien planlegger å dra til svigers.

Jeg vil ikke smitte noen, så lenge jeg har feber bør jeg holde meg hjemme.

Jeg vet jeg kommer til å bli ekstra trist, og redd, når de drar… Min første jul som syk..

Så kjipt at du ble syk. God bedring❤️

Den forsvunne diamanten
Glitter skrev (11 minutter siden):

Det er mat, dessert, de ansatte pynter seg, man ser på juleTV osv. Jeg syntes det var helt greit sett bort fra årsaken til at jeg måtte være der. 

Hadde ikke maktet ordinær feiring uansett. Har vært to julaftner innlagt. 

God jul til deg Diamanten ❤

Takk❤️

Den forsvunne diamanten skrev (18 minutter siden):

Takk, ja er noen som ikke har det bra med vanlig jul heller.

Nei det er mye som skjer rundt om, og stress og styr. Jeg skjønner jo at alle som bruker å ha en fin Jul savner dem de bruker å tilbringe med. Det kom kanskje litt feil ut fra meg, men var ment som trøst ❤ eller oppmuntring da! 🙂

Endret av Kashmir

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...