Gå til innhold

Har hatt hull i alle tennene, pinlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at det er veldig pinlig. Slet mye psykisk med ting og gang i 20 årene, og det førte til at jeg slurvet med tannpuss. Skjerpet meg etter det, men gamle fyllingen løsner, og det har ofte vært problemer med begynnende gamle hull som vokser osv. 

Jeg har også en krone som fortann som er mye hvitere enn de andre tennene men har ikke råd til å bytte den. Har fått nei til å bleke de andre tennene pga de er for svake til det. 

Nå har tannlegen sluttet, og jeg har fått ny tannlege. Noe som er direkte pinlig for han vil jo se over tennene og er redd for hva han kommer til å si. 

Er jeg alene om dette dilemmaet? Eller er det flere med slike problemer? 

Jeg synes det er pinlig at jeg har vært såpass psykisk nede tidligere at jeg ikke tok vare på tennene. Tannlegen sier at tannhelsen skyldes ikke bare det men også munntørrhet.  Og at tannhygenen min er veldig bra nå. 

Anonymkode: 897bf...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg synes at det er veldig pinlig. Slet mye psykisk med ting og gang i 20 årene, og det førte til at jeg slurvet med tannpuss. Skjerpet meg etter det, men gamle fyllingen løsner, og det har ofte vært problemer med begynnende gamle hull som vokser osv. 

Jeg har også en krone som fortann som er mye hvitere enn de andre tennene men har ikke råd til å bytte den. Har fått nei til å bleke de andre tennene pga de er for svake til det. 

Nå har tannlegen sluttet, og jeg har fått ny tannlege. Noe som er direkte pinlig for han vil jo se over tennene og er redd for hva han kommer til å si. 

Er jeg alene om dette dilemmaet? Eller er det flere med slike problemer? 

Jeg synes det er pinlig at jeg har vært såpass psykisk nede tidligere at jeg ikke tok vare på tennene. Tannlegen sier at tannhelsen skyldes ikke bare det men også munntørrhet.  Og at tannhygenen min er veldig bra nå. 

Anonymkode: 897bf...b1b

Det er ikke pinlig. Tannlegen blir nok bare glad hvis det blir litt å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lureri skrev (2 minutter siden):

Det er ikke pinlig. Tannlegen blir nok bare glad hvis det blir litt å gjøre. 

Det er noe som jeg ikke kan hjelpe for. Jeg kan ikke gå tilbake i tid å ta bort at jeg slet tidligere. Enig med deg. Det er derfor ikke pinlig. 

Blir dyrt med tannlege. Jeg har dårlig økonomi. Men jeg kommer til å ta litt etter litt. Tar først kontrollen, og så får jeg ta vurderinger selv om når jeg kan fikse problemene. Er økonomisk det er verst;) 

Anonymkode: 897bf...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lureri skrev (4 minutter siden):

Det er ikke pinlig. Tannlegen blir nok bare glad hvis det blir litt å gjøre. 

Godt at du sier at dette er ikke pinlig. Det gjør det ikke pinlig for meg  :) Takk

Anonymkode: 897bf...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...