Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En riktig god jul ønskes alle her inne.  Jeg håper alle koser seg så godt de kan og at få sitter ufrivillig alene i kveld.

Skrevet
Dorthe skrev (9 minutter siden):

En riktig god jul ønskes alle her inne.  Jeg håper alle koser seg så godt de kan og at få sitter ufrivillig alene i kveld.

Takk og god jul til deg og alle andre her inne ❤️ 

Skrevet

God jul 🙂 nå er det litt kaos på gulvet her, og siste pakker pakkes inn. Glemte dyra i går 😄

Ha en god jul alle sammen! 

Skrevet

God jul! ❤️ Det blir juleselskap på oss i kveld også, vertinna er såpass frisk fra coronaen at det blir selskap og det gleder vi oss til. ❤️ 

Skrevet

God jul! 

Mannen og jeg gjør oss klar for å gå i kirka nå. Der møter vi mine foreldre. De andre her ville være hjemme.

Gleder meg til pinnekjøtt og moltekrem ❤

Skrevet

God Jul til alle snille og hjelpsomme brukere her på dol 😄🎄 det er for meg faktisk litt selslap i dol også, kanskje de som er ensomme her inne føler litt på det samme? 😄

Skrevet

God jul alle sammen :) Jeg kommer rett fra en annen jobb, leser litt her, også er det videre i middag :) Dere og de andre forumene er unnskyldningen min for litt alenetid 🤭

Skrevet
Admin skrev (1 minutt siden):

God jul alle sammen :) Jeg kommer rett fra en annen jobb, leser litt her, også er det videre i middag :) Dere og de andre forumene er unnskyldningen min for litt alenetid 🤭

Nyt alenetiden 🙈😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...