Gå til innhold

Endelig gravid!


Sofie

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Gratulerer dette var korselig og vel fortjent.

Tenk at dere lykkes til slutt dere også, og t.o.m egg i fryseren dette er kjempebra.

Hannem kan sine saker og jeg er 100% overbevist om at hun er medskyldig i mitt lille nurk.(hun ble en måned i går)

Veien Oslo - Larvik kunne virke lang til tider men hver tur er virkelig vært det nå.

Blødde selv de første måndene av svangerskapet men det var aldri noe fare og i dag har vi verdens skjønneste datter.

Gleder meg til og treffe deg igjen men denne gangen på gravid/nybakt mamma treff.

Lykke til videre og gled dere for dette går kjempebra.

Klem fra

Godt å høre at det er flere som har blødd - og som det har gått bra med. Gratulerer så mye med nurket deres!

Det tar nok litt tid før jeg tør å komme på gravid-treff. Men kanskje når magen er større og det hele mer virkelig..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kj?re Sofie

- s? fantastisk det var ? h?yra at det endeleg skulle lukkast for dykk!

Det er noko spesielt med ? h?yra nytt fr? dei ein har m?tt og blitt kjend med gjennom fleire treff, og det er hovudgrunnen til at eg framleis er innom her og smugles litt. Og jammen meg har dei aller fleste av dei eg har m?tt greidd ? bli gravide!

Eit par av oss har likevel hamna inne p? adopsjonsforum etter kvart, og finn oss godt til rette med det - det tek berre litt lenger tid.

Eg h?par du f?r eit godt og problemfritt svangerskap, og kanskje f?r me reisa til Peru om berre eit lite svangerskaps tid, me ?g.

Lukke til, og kos deg - dette har du fortent!

Stor klem fr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sofie, og gratulerer med graviditeten! For en story! Dere er kjempetøffe som har kommet dere igjennom alt og dit dere er i dag: med baby i magen! Det må være en skikkelig tøffing som startet livet med harde aerobic-timer! *humre humre*

Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet, Sofie, kos deg med magen!

Har selv vært hos Maigaard, og skal teste på tirsdag - skrekk og gru!!!!!!!!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg virkelig glad sofie!!

Dette har du virkelig fortjent, tenker på deg!!

Gratulerer masse!!

Koselig om du sender meg en mail, har sendt deg en på adressen jeg har.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg med i rekken av gratulasjoner. Dette var kjempeflott! Har 100% tro på at det var reflexologien som gjorde susen. Det var iallefall det som måtte til for meg. Hun er nå 13 uker og vi koser oss stort.

Du har så utrolig mye å glede deg til! Selv om du synes tiden går sakte til termin, så kos deg masse!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...