Gå til innhold

Tenker stadig på at psykologen er faren min

Anbefalte innlegg

Og at jeg er et barn og han er faren min (jeg er egentlig voksen). Jeg er ganske sikker det ikke er noe seksuelt sånn før noen skulle nevne det. Men jeg dagdrømmer eller tenker på at jeg er et barn og han f. Eks skal legge meg eller lese for meg, eller at jeg er lei meg og gråter også trøster han meg som er et barn. 

Anonymkode: 2e8f1...c4b

Fortsetter under...

Han sier at jeg må fortelle hvorfor jeg er lei meg og gråter og at det er viktig å si ting høyt og ikke holde det inni seg mens jeg ligger i senga og gråter også stryker han meg og sitter ved siden av meg. Skulle ønske det var sånn da jeg var barn 😭

Hvis du har hatt en vanskelig barndom med lite omsorg og det nå kommer en person og viser mye omsorg og oppmerksomhet så tror jeg ikke det er så rart. Så ikke vær flau over det i hvert fall

Anonymkode: f3aec...ada

Annonse

Everybody skrev (2 minutter siden):

Det kommer kanskje at som du sier sist at du skulle ønske du hadde en sånn omsorgsperson når du var barn. Var det noe som manglet når du var barn? Kanskje du liker han og ser på han som en omsorgsperson?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du har hatt en vanskelig barndom med lite omsorg og det nå kommer en person og viser mye omsorg og oppmerksomhet så tror jeg ikke det er så rart. Så ikke vær flau over det i hvert fall

Men det som er litt rart er at jeg har ikke hatt noen spesielt dårlige foreldre. Men vet ikke hva som regnes som det. 

Hvordan tror dere han vil reagere om jeg sier det til han? Vil han ikke ha meg som pasient lenger da? 

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Erfaringer eller om andre hadde også sånne erfaring 

Ikke 100% likt, men jeg har hatt sterk tilknytning til enkelte behandlere og hatt et ønske om å få den omsorgen av en eller annen.

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Men det som er litt rart er at jeg har ikke hatt noen spesielt dårlige foreldre. Men vet ikke hva som regnes som det. 

Hvordan tror dere han vil reagere om jeg sier det til han? Vil han ikke ha meg som pasient lenger da? 

Tror du trygt kan si det hvis du trenger å snakke om det med han. Han har nok vært borti det før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...