Gå til innhold

Hva hjelper deg aller mest til å sove utenom medisiner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Sex er ikke bra for noe!!

Anonymkode: c5e36...dbf

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke ha sex før  du legger deg, det er mitt beste råd. Det ødelegger søvnen og dermed er dagen etter ødelagt..

Vi har forstått du har et eller annet personlig mot sex, men det du sier her er ikke en allmenn sannhet. Selv blir jeg mer trøtt og døsig etter sex hvis jeg har det på kvelden. Funker ypperlig for å få meg rolig og til å sove.

Anonymkode: 157a1...838

Det som hjelper meg med å sove ved siden av medisiner, er et regelmessig liv med passe aktivitet på dagtid og ro om kvelden + et noenlunde sunt kosthold (uten alkohol)  Slår av TVen minst 1 time før jeg legger meg (setter da radioen lavt på)  prøver også å komme meg noenlunde tidlig i seng, men ikke alltid jeg greier det da. Synes det er vanskelig å få nok søvn, da jeg våkner mange ganger pr natt. Men når jeg får det til så blir dagen så mye bedre

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.1.2023 den 21.43):

Vi har forstått du har et eller annet personlig mot sex, men det du sier her er ikke en allmenn sannhet. Selv blir jeg mer trøtt og døsig etter sex hvis jeg har det på kvelden. Funker ypperlig for å få meg rolig og til å sove.

Dette stemmer ikke, men sex betyr ingenting for meg. Er dønn kjedelig og ikke er det godt. Mye annet i livet som er mye bedre. Trening og å høre på musikk gir mye mere. Så slipper man nærkontakt med et annet menneske. Jeg hadde sex en gang for 15 år siden, og sov ikke på ei uke. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Dette stemmer ikke, men sex betyr ingenting for meg. Er dønn kjedelig og ikke er det godt. Mye annet i livet som er mye bedre. Trening og å høre på musikk gir mye mere. Så slipper man nærkontakt med et annet menneske. Jeg hadde sex en gang for 15 år siden, og sov ikke på ei uke. 

Det er din erfaring. Det er mer vanlig å ha et mer positivt syn på sex. Men så må man som regel ha sex mer enn èn gang for å få den erfaringen, da. Første gang man har sex er sjelden en høydare.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er din erfaring. Det er mer vanlig å ha et mer positivt syn på sex. Men så må man som regel ha sex mer enn èn gang for å få den erfaringen, da. Første gang man har sex er sjelden en høydare.

Ikke den 20 gangen heller.  Det gir ingenting.  Jeg er en av de som mener sex ikke er viktig. At kvinner synes noe annet, sier det meste. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ikke den 20 gangen heller.  Det gir ingenting.  Jeg er en av de som mener sex ikke er viktig. At kvinner synes noe annet, sier det meste. 

Ja, det sier at det er kvinner som liker sex. Helt greit at du ikke gjør det, men det er ingen generell sannhet er sex ikke er viktig.

Sex er ikke viktig for deg. Og det er helt greit. Men det er viktig for mange andre.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, det sier at det er kvinner som liker sex. Helt greit at du ikke gjør det, men det er ingen generell sannhet er sex ikke er viktig.

Sex er ikke viktig for deg. Og det er helt greit. Men det er viktig for mange andre.

Og hvorfor er sex viktig? Kan du komme med noen argumenter for? Jeg mener det er heslig og bytte kroppsvæsker er bare motbydelig. Og ikke er det godt. Så er det tid du bruker som kunne vært brukt på noe annet. Å ligge å pumpe på ei kravstor dame som ikke yter noe, er helt bortkastet. Og til slutt, det er tusenvis av damer som aldri har sex. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvorfor er sex viktig? Kan du komme med noen argumenter for? Jeg mener det er heslig og bytte kroppsvæsker er bare motbydelig. Og ikke er det godt. Så er det tid du bruker som kunne vært brukt på noe annet. Å ligge å pumpe på ei kravstor dame som ikke yter noe, er helt bortkastet. Og til slutt, det er tusenvis av damer som aldri har sex. 

For meg er sex viktig fordi det bringer meg og mannen nærmere. Forholdet vårt blir sterkere og nærere av å ha sex. I tillegg er det jo veldig godt. Det utløser en haug med endorfiner som gjør at jeg føler meg vel lenge etterpå.

Hvis din erfaring med sex er "pumpe på ei kravstor dame som ikke yter noe" så forstår jeg godt at du har et så negativt forhold til det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For meg er sex viktig fordi det bringer meg og mannen nærmere. Forholdet vårt blir sterkere og nærere av å ha sex. I tillegg er det jo veldig godt. Det utløser en haug med endorfiner som gjør at jeg føler meg vel lenge etterpå.

Hvis din erfaring med sex er "pumpe på ei kravstor dame som ikke yter noe" så forstår jeg godt at du har et så negativt forhold til det. 

I tillegg til at det ikke er godt og at det er grisete. Jeg har intet ønske om å tilfredstille en annen person, der går grensen. 

Sex er totalt meningsløst! 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I tillegg til at det ikke er godt og at det er grisete. Jeg har intet ønske om å tilfredstille en annen person, der går grensen. 

Det er din subjektive mening. Slik er det også for et fåtall andre. For de fleste er det noe svært positivt og limet i samlivet. 

Annonse

AnonymBruker
kupton skrev (1 time siden):

Det er din subjektive mening. Slik er det også for et fåtall andre. For de fleste er det noe svært positivt og limet i samlivet. 

Jeg tror det er mange som hater sex, fordi du må penetrere et menneske, noe som er svært ubehagelig. Jeg har holdt meg bort fra sex i mange år og fått et bedre liv, og ja jeg er gift.  

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor har du så vanskelig for å akseptere at det er mange som liker sex veldig godt? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor har du så vanskelig for å akseptere at det er mange som liker sex veldig godt? 

Jeg tror ikke på det. De fleste vil si det er frastøtende.  Mange har aldri sex av forskjellige årsaker. Og nå har "damene" blitt så kravstore. De trenger 25 organer på samme knulleøkt. 

AnonymBruker

En annen ting som gjør at jeg ikke vil ha sex er veldig enkelt. Jeg vil ikke vise meg naken for noen, så da er det utelukket. Mange skjemmes over kroppen sin og vil aldri vise den fram til noen.  

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror ikke på det. De fleste vil si det er frastøtende.  Mange har aldri sex av forskjellige årsaker. Og nå har "damene" blitt så kravstore. De trenger 25 organer på samme knulleøkt. 

Vel, da tar du feil. De fleste liker sex. Du trenger å forstå at folk kan tenke og føle annerledes enn deg.

Du bør også være forsiktig med å uttale deg om hva "damer" vil, ønsker og trenger når du selv ikke har hatt sex på 15 år. I tillegg kan du ikke basere din mening om damer generelt basert på de få erfaringer du har.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vel, da tar du feil. De fleste liker sex. Du trenger å forstå at folk kan tenke og føle annerledes enn deg.

Du bør også være forsiktig med å uttale deg om hva "damer" vil, ønsker og trenger når du selv ikke har hatt sex på 15 år. I tillegg kan du ikke basere din mening om damer generelt basert på de få erfaringer du har.

Nå bommer du kraftig igjen! Jeg har hatt sex innen 15år, er ikke så lenge siden. Ingen av de "damene" jeg har vært borti har likt sex'n vi hadde. Ingen overdreven stønning. Men du vet muligens at det er mulig å ha sex med seg selv., ringer det noen bjeller nå? 

Og hva tror du antideppresiva har å si for sexlivet? Vet du noe om det? Så mange er utelukket fra sex også "damer" 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...