Gå til innhold

Kan virkningen av AD komme allerede på dag 6?

Anbefalte innlegg

Begynte med Brintellix for 6 dager siden etter å ha vært ekstremt tung i flere måneder, særlig har morgenene vært umulige. I dag våkner jeg flere timer tidligere enn vanlig og uten å være helt sirup. Kan AD virke så raskt?

@kupton

Anonymkode: a81b4...591

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Begynte med Brintellix for 6 dager siden etter å ha vært ekstremt tung i flere måneder, særlig har morgenene vært umulige. I dag våkner jeg flere timer tidligere enn vanlig og uten å være helt sirup. Kan AD virke så raskt?

@kupton

Ja, den kan virke så raskt. Har du bipolar lidelse?

Anonymkode: fa5f4...2c2

Glitter skrev (På 29.12.2022 den 12.19):

Jeg har fått (for god virkning, det ble til en plutselig hypomani) virkning på dag 8 på Brintellix. 

Jeg har også fått for god effekt av antidepressiva på svært kort tid, allerede på dag 2. Har også opplevd at det har lettet depresjonen veldig raskt, men så har det utviklet seg videre til (hypo)mani. 

Annonse

skogbrann skrev (9 timer siden):

Jeg har også fått for god effekt av antidepressiva på svært kort tid, allerede på dag 2. Har også opplevd at det har lettet depresjonen veldig raskt, men så har det utviklet seg videre til (hypo)mani. 

Ja, jeg har opplevd det med tre stk antidepressiva. Også har jeg opplevd null effekt på et par typer også, og en annen ble jeg svært aggressiv av.

Endret av Glitter
AnonymBruker skrev (På 29.12.2022 den 12.11):

@kupton

På Zoloft merker jeg god effekt på dag 2. Har ikke bipolar diagnose. 

Anonymkode: d90d6...5cb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...