Gå til innhold

Er det greit gå i kort miniskjørt som mor? Eller ser det fort amatør ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pils skrev (7 timer siden):

Hei lurer på hva som tenktes om mødre i korte miniskjørt,  ser det amatør ut ???  Amtørmor som går slik eller er det et fett bare er rein og velstelt? 

Spør du for deg selv?

Anonymkode: a8548...910

Det er ingen fast regel for hva som er akseptabelt for mødre å ha på seg, og det er viktig å huske at folk har ulike preferanser og meninger om hva som er passende klesdrakt. Noen kan synes at korte miniskjørt ser amatørmessig ut, mens andre kan finne dem attraktive og velstelte. Det viktigste er at du føler deg komfortabel og tilpasser klærne etter situasjonen og anledningen. Hvis du vil være sikker på at du ikke går over noen grenser eller skaper ubehag, kan det være lurt å velge klær som er enkle og konservative, og som følger gjeldende normer og konvensjoner.

Anonymkode: f5d3c...00a

Annonse

Nicklusheletida
Pils skrev (10 timer siden):

Hei lurer på hva som tenktes om mødre i korte miniskjørt,  ser det amatør ut ???  Amtørmor som går slik eller er det et fett bare er rein og velstelt? 

Noen mødre er 20 år og noen mødre er 90 år. 

Pils skrev (På 30.12.2022 den 2.21):

Jeg er mor og bestemor og går aldri i miniskjørt, men jeg var sammen med en på nyttårsaften som er ca. 70 år og hadde på seg miniskjørt.  Hun var råstilig☺️

Savannah skrev (2 minutter siden):

Jeg er mor og bestemor og går aldri i miniskjørt, men jeg var sammen med en på nyttårsaften som er ca. 70 år og hadde på seg miniskjørt.  Hun var råstilig☺️

Kjenner også ei som er mot 70 som går i miniskjørt. Det var en annen som spurte henne hvordan hun turde, og hun svarte blidt at hun gjorde det fordi mannen hennes likte det 🙂 hun kan å kle seg da, kjempestilig dame, og jeg elsker at de blåser i såkalte normer! 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...