Gå til innhold

Motivasjonen min til å ta medisiner er lik 0

Anbefalte innlegg

Jeg har virkelig ingen motivasjon til å ta medisiner nå. De hjelper meg ikke uansett. Har planer om å trappe ned/slutte men det går sååå sakte med fastlegen at jeg har ventet i mange uker på å få klarsignal til å starte nedtrapping. Jeg vet at det å slutte selv ville være idiotisk av meg så det tenker jeg ikke gjøre selvfølgelig. Men likevel. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden men kanskje noen har vert i samme situasjon og har noen gode tips?

Anonymkode: 3b243...68c

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skjønner du mister motivasjonen om du har ventet i flere uker. Jeg trappet ned selv da jeg gikk på medisiner og leste meg bare opp på nett hvor lang tid osv

Anonymkode: 28a13...39b

Jeg vurderte det samme tidligere, men har egentlig kommet frem til at det ikke er så lurt (selv om det helt sikkert går bra og ikke er så stor forskjell fra å trappe ned i samråd med fastlegen - regner med han vil anbefale det samme som er vanlig).

Everybody skrev (1 minutt siden):

Hvis man virkelig finner en medisin som hjelper mye, altså dag og natt forskjell, da får man motivasjon til å ta dem og aldri slutte. Kanskje du bare ikke har funnet den rette hvis de du tar nå ikke hjelper?

Det har du rett i. Jeg vet ikke om det ville funnet noe medisin som hadde hjulpet meg... Har forsøkt en del forskjellige både AP, AD og SS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...