Gå til innhold

Noen her som vil snakke? Trenger få tankene over på noe annet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har det tungt nå og trenger få tankene over på noe annet enn akkurat det. Så, ja, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne samtalen men... 

Hvordan går det med dere?

Anonymkode: 40067...9b3

Det går greit, men du sliter tydeligvis.  Hva liker du å gjøre når du ikke har det tungt? 

emilie321 skrev (1 minutt siden):

Det går greit, men du sliter tydeligvis.  Hva liker du å gjøre når du ikke har det tungt? 

Godt spørsmål. Jeg bruker lese en del, også bruker jeg alltids en del tid på internett (egentlig alt for mye tid), så ja, bruker en del her inne og på andre forum og serier og filmer på netflix. For det meste det. Jeg gjør jo fortsatt disse tingene selv om jeg nå har det tungt. Men ja... 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt spørsmål. Jeg bruker lese en del, også bruker jeg alltids en del tid på internett (egentlig alt for mye tid), så ja, bruker en del her inne og på andre forum og serier og filmer på netflix. For det meste det. Jeg gjør jo fortsatt disse tingene selv om jeg nå har det tungt. Men ja... 

Er det noe du kunne ha begynt med for å komme deg mer ut? Det vil jo ikke hjelpe nå, men kanskje senere. Det hjelper ofte meg det å ha planer

Annonse

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg maler. Driver med to bilder inspirert av å være her på forumet faktisk. Blir noen tanker når jeg er innom her.

Har du malt noengang? 

Så kjekt. Det hadde vert interessant å se bildene du maler, men regner med du ikke vil legge dem ut her. 

Ja, jeg har malt noen få ganger. Jeg brukte gå på ett slikt aktivitetssenter før og der hadde de maling som en av aktivitetene også har jeg deltatt på en time med kunstterapi (synes det var veldig givende egentlig, så kunne tenke meg å fortsette med det eneste er at de ikke tilbyr det ved den poliklinikken jeg tilhører nå).

emilie321 skrev (2 minutter siden):

Er det noe du kunne ha begynt med for å komme deg mer ut? Det vil jo ikke hjelpe nå, men kanskje senere. Det hjelper ofte meg det å ha planer

Jeg burde nok finne noe som hadde gjort at jeg kom meg mer ut. Godt forslag. Kanskje jeg kunne begynne å gå på aktivitetssenteret igjen. 

Everybody skrev (3 minutter siden):

I morgen er det nyttårsaften. Hva skal dere?

Skal ikke så mye egentlig, men skal feire med mamma og broren min i alle fall. Utenom det blir det nok å se en film eller to. 

Så kjekt. Det hadde vert interessant å se bildene du maler, men regner med du ikke vil legge dem ut her. 

Ja, jeg har malt noen få ganger. Jeg brukte gå på ett slikt aktivitetssenter før og der hadde de maling som en av aktivitetene også har jeg deltatt på en time med kunstterapi (synes det var veldig givende egentlig, så kunne tenke meg å fortsette med det eneste er at de ikke tilbyr det ved den poliklinikken jeg tilhører nå).

Jeg kan godt legge de ut, for ingen andre skal se dem likevel 😅

Du bør male hvis du liker det. Det er terapi. Det trenger ikke å bli så fint eller noe. Det er det å holde på som er givende! Og mye mulig at du faktisk har et talent som du ikke vet om også! 

Jeg burde nok finne noe som hadde gjort at jeg kom meg mer ut. Godt forslag. Kanskje jeg kunne begynne å gå på aktivitetssenteret igjen. 

Jeg går på et aktivitetssenter hvor det bla er mange turer. For meg hjelper det godt å komme meg ut noen timer, da blir ettermiddagen/kvelden så mye bedre. Så det hadde sikkert vært godt for deg også

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg kan godt legge de ut, for ingen andre skal se dem likevel 😅

Du bør male hvis du liker det. Det er terapi. Det trenger ikke å bli så fint eller noe. Det er det å holde på som er givende! Og mye mulig at du faktisk har et talent som du ikke vet om også! 

Ja, legg dem gjerne ut.

Jeg burde nok kjøpt noe malesaker. Kanskje det får bli ett nyttårsforsett for neste år?

Annonse

emilie321 skrev (Akkurat nå):

Jeg går på et aktivitetssenter hvor det bla er mange turer. For meg hjelper det godt å komme meg ut noen timer, da blir ettermiddagen/kvelden så mye bedre. Så det hadde sikkert vært godt for deg også

Ja, det merket jeg også. Jeg får forsøke begynne gå dit når det åpner igjen... 

Ja, legg dem gjerne ut.

Jeg burde nok kjøpt noe malesaker. Kanskje det får bli ett nyttårsforsett for neste år?

Hva med å begynne og trene? 

emilie321 skrev (Akkurat nå):

Hva med å begynne og trene? 

Ja, det er også en god ide. Jeg har jo alt treningsklær liggende fra alle de andre gangene jeg har tenkt at jeg skulle begynne å trene, hehe. 

Ja, legg dem gjerne ut.

Ja, det syns jeg! 

Her er de to jeg holder på med. De er langt fra ferdige. Så se bort fra lappen over munnen på han ene og det alt for røde på kinnet til jenta. Ble inspirert av Glitter og Worrisome Plenty 2 her. Hehe 20221231_001034.thumb.jpg.a5f373949f72bc0d878dea4c6252539a.jpg

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja, det syns jeg! 

Her er de to jeg holder på med. De er langt fra ferdige. Så se bort fra lappen over munnen på han ene og det alt for røde på kinnet til jenta. Ble inspirert av Glitter og Worrisome Plenty 2 her. Hehe 20221231_001034.thumb.jpg.a5f373949f72bc0d878dea4c6252539a.jpg

Så fine! Du er flink. Håper Glitter og Worriesome ser bildene, artig at du ble inspirert av dem. 

Everybody skrev (15 minutter siden):

I morgen er det nyttårsaften. Hva skal dere?

Jeg skulle egentlig på en liten fest, men det blir bare å spise god middag med dem et par timer. Orker ikke fest 🙂 men hyggelig med middag og å være litt sosial i det minste. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så fine! Du er flink. Håper Glitter og Worriesome ser bildene, artig at du ble inspirert av dem. 

Takk. Men jeg bare holder på fordi jeg slapper av med det. Har ikke tålmodighet til å lære, så kan bare noe bittesmå ting. Det er helt greit, for det er bare terapi og mediativt. 

Blir inspirert av flere her da. Mye klokt og interessant som deles her. 

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...