Gå til innhold

Noen her som vil snakke? Trenger få tankene over på noe annet

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Takk. Men jeg bare holder på fordi jeg slapper av med det. Har ikke tålmodighet til å lære, så kan bare noe bittesmå ting. Det er helt greit, for det er bare terapi og mediativt. 

Det er jeg enig med deg i. Man trenger ikke kunne så mye bare det gir en glede.

Anonymkode: 40067...9b3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jeg enig med deg i. Man trenger ikke kunne så mye bare det gir en glede.

Ja, helt enig. Det er fint å ha noe å drive med uansett 🙂

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg legger meg for å sove nå. Tusen takk for at dere har tatt dere tid til å snakke. Setter pris på det ❤️

God natt. Sweet dreams 🙂

Kashmir skrev (8 timer siden):

Ja, det syns jeg! 

Her er de to jeg holder på med. De er langt fra ferdige. Så se bort fra lappen over munnen på han ene og det alt for røde på kinnet til jenta. Ble inspirert av Glitter og Worrisome Plenty 2 her. Hehe 20221231_001034.thumb.jpg.a5f373949f72bc0d878dea4c6252539a.jpg

Oi, så artig. Jeg tror aldri noen har blitt inspirert av meg til å male. De var skikkelig fine. ❤

Glitter skrev (43 minutter siden):

Oi, så artig. Jeg tror aldri noen har blitt inspirert av meg til å male. De var skikkelig fine. ❤

Det vet du ikke 😀 men leser jo dagboken din og syns du virker som en fargerik person. Disse er bare nettopp begynt på, så de blir bedre etterhvert. Men takk 🙂

Annonse

Kashmir skrev (1 time siden):

Det vet du ikke 😀 men leser jo dagboken din og syns du virker som en fargerik person. Disse er bare nettopp begynt på, så de blir bedre etterhvert. Men takk 🙂

Så hyggelig. 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...